Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.02.2018 12:42 - Гъс като гъс. Търсете друго заболяване
Автор: dobronameren Категория: История   
Прочетен: 1244 Коментари: 7 Гласове:
3



Представете си, че съм лекар и моят кабинет е БЛОГ.БГ. Идват ми на преглед някои блогъри - долуизброените. След “изслушването” им, аз мога да им поставя само диагнозата: “Гъс като гъс. Търсете друго заболяване.”

 

Първо ПЪРВИЧНИТЕ

2.02.2018 - Свети Вазелин / Автор: freeoldmen

Знаете ли, че неофициалния знаменосец на хомосексуалистите в Пьончан се казва Гъс? А еврокомисарят по правата на човека към Съвета на Европа, който тези дни ни се скара, че само диваци и варвари могат да са против Светата Истанбулска Конвенция, се казва Мужниекс?

2.2.2018 - ЧЕСТИТ ВИ ПРАЗНИК ВЕСЕЛИ ГЕРБ-ЕРАСТЧЕТА И НА ТЕБЕ ДР.БОЙКО!!! / Автор: chavdar01

ВЗЕМЕТЕ СИ ТОПЛИ ГЕВРЕЧЕТА И ТИЧАЙТЕ КЪМ БАНЯТА НА ГОРНА БАНЯ!!! ОБАДЕТЕ СЕ И НА ВАШИ КОСМАТИ ПРИЯТЕЛИ ОТ АНАДОЛА! ПРИЯТНО ПРЕКАРВАНЕ! :)”

04.02.2018 - падам си по-Големи работи.. / Автор: milady

БЕЗ МАЙТАП...ПО–СИЛНО Е ОТ МЕН. КЪЩАТА МИ ГОЛЯМА„ ВИЛАТА ОГРОМНА, БАНЯТА,ТОЖЕ, МЪЖЪТ МИ. ЧАНТАТА, КОЛИЕТО, ПАРФЮМА..КОЛАТА МИ, СЪЩО РАЗБ СЕ... КОГАТО ВЛЕЗНА В ЗАВЕДЕНИЕ, ГЛЕДАМ ДА Е ПРАЗНО.. и ГОЛЯМО.. НЕ ПОНАСЯМ..НАВАЛИЦА.. МОЖЕ БИ„ ЗАЩОТО..СЪРЦЕТО ми Е ГОЛЯМО.. КАТО..АВТОБУС..или..ЛЕТЯЩА ЧИНИЯ.... ПРОСТО КАТО..ГОЛЯМОТО Ми ОГЛЕДАЛО....

След което започват коментарите между различните й същности

1. milady - https://youtu.be/qmvhtB9s4yk 04.02 14:58  - когато го написах и..ме осени..отговора.. искам да се ..изгубя.. затова ..търся нещо многооо голямо.. дали ще ме..събере, или побере..

2. predatorka - кажии...аааа..... 04.02 19:28 :)))))

3. troina - call me crazy, one more Time:) 05.02 08:47

Добра ли съм, или не.. това вас ,не ве е...бе.... живея като торнадо, и летя като стрела към целта... Никой ,никога не може да спре това , и не бива да се пробва в тази игра.. аз я сътворих и ми приличаа,  и не пипайте тук...без ръкавица! Кoгато ме гледаш в очите игриви.. и се облизваш за още сладко от сливи.. помисли ли си добре .... искаш ли цял живот грип да те тресе?! Не губи време в празни лепкави слова и виртуални обиколки по леда.... скачай смело, и..по пЪтя направи си крила.
аз съм Лъкът ,Стрелата и Целта.. познааа.... и, ние ще изгорим заедно в тази игра!! Джули Невърленд

И така до ... “ГТ, значи ми хареса ..бозките, но ГТ – може би Гого Тодоров /аз/ ми изтри..умният комент.. ето,това аз смятам за..мачизъм и дискриминация.. без да съм..лесбо, садо мазо, космо джендър, или..тъпа трутка.. не си Мъж! то за блякчу е ясно отдавна..”

28.01.2018 - Кой иска да смуче Голия? / Автор: starforlife

От онзи ден малко ме драскаше гърлото и затова си купих... Бяхме седнали с Колега от екипа ми в кафенето в службата. Както във всяка уважаваща себе си технологична компания, имаме такова помещение, в което безплатно можеш да хапнеш сандвич, баничка, кроасан или да пийнеш минерална вода, фреш, кафе или чай, колкото ти се яде или пие, докато обсъждаш нещо с Колега или просто гледаш някое забавно клипче или слушаш музика. Та, бяхме седнали ние с Марто, и кафеджийката (най-младата от 4-те, на 29) нещо ни закачаше. И понеже ние също често се бъзикаме с нея (Кога ли ще ни налети на бой съпругът й, който ни е Колега и е 120 кила мъжага?), аз я бъзикнах със станалото служебна шега от тогава "Искаш ли да смучеш "Голия"?", изчаквайки 3-4 секунди и подавайки й... Я "ГОЛИЯ"-та - заснета вчера, на маса в същото това служебно кафене. Последва смях естествено, който се удвои когато тя, (не)знайно какво мислейки си (това жените имат много мръсно подсъзнание, ей), отвърна: "Не ГО искам!" ха ха ха Няма лошо, не е нужно да иска да смуче "Голия", но защо ГО? Ето така, спонтанно, измислям разните МОИ (кога тъпи, кога не) мохабети. Защото по дефолт не ме кефи и не ползвам клишета.

Без клишета, без майтап.

Следват коментарите отдолу на самата “кафеджийка”:

predatorka - ауу, за майтап станах. кой ..чикиджия се изгаври с тоз Пост? да ми обади на лс, ще му го..таковам..

predatorka - бааси перверзиите тук..ее..и аз като монахинята .. изчервих се като. лимонка, от кръста надолу.. ще взема, да ти скоча, стар... да възбудим отновооо..заспалото блогово братство.. айдеее,,колко му ее...

saankii - МАРО, ТОВА НЕ Е ЧАТ, бе СМОТАНА ЧОВКЕ.. ДАДОХ ТИ СЪВЕТ КЪДЕ ДА ВЛЕЗЕШ СЛЕД КАТО ТЕ СЪРБИ ХРОНИЧНО ДЖЪНДЪРКАТА..ДА ПОВТОРЯ ЛИ? И НЕ СЕ БУТАЙ НА БАБА СИ В КРАКАТА.НАЙ–МЛАДИЯТ ТУК е..МОЙ„ АКО РЕША и ДА ПЛЕСНА с РЪЦЕ..:))))) СМЕШНА ПАРЦАЛЕСА си, ЗАЩО СЕ ЧУДИШ КОГО ДА ОБИДИШ.. тук има възрастни хора, НЕ е място за ПИКЛИ, КОИТО ТЪРСЯТ ТАТКО СИ С ЕДНИ ГОЛИ БОЗАЧАНКИ НЕ СТАВА „Мъри. ИСКА СЕ АКЪЛ И ОПИТ„ И ДР ПОДРОБНОСТИ.. ПИТА ЛИ МАЙКА СИ ПРЕДИ ДА ВЛЕЗЕШ ТУК„ или ДЕТЕ-гледача-ЕБАЧ.. ИЗЛАГАШ се КАТО ТРЕТОКЛАСНА КИФЛА ОТ ПАНГАРА на ПЕСКАРА..

Ето и изискания отговор на milady - тъкмо реших да те изпитам малко.. на немски, и ти.. се скри, като ..пут а в нови гащи.. шТо така, ма кУртано

Следва Re-отговорът на saankii: сегаам..имам Муза, нищо че съм проста, необразована и..неграмотна девиантКа..  чета го мастър Го, и се чудя, кой и кога най-сетне, ще му забие два в дебелата глава/изв, Саанкии Силве и да му спре пуберската митомания, поне за 3 месеца.. защото от 5 г Го слушам ,как се сбогува със сълзи, сополи и..кУртански заръки за „оправянето“ на блога, и цялото съвкупно Братство, барабар модераторките, които се оливам с кафета вече 10г!!! с неГо,като стар, заклет блогоФф ерген.. аз от вчера съм в Интернет, но такова екстремно, неадекватно подобие на „специалист по Всичкология, не съм срещала.. да не споменавам, в колко сайта пиша, и на колко езика, освен Гига:) След безкрайните уроци, и лекции по Хай елементарана комп.наука, които, апропо, никой не отчита, нито реагира от поне 666дни, тази Вербална агресия, мерак за Обучение, и леек контрол върху клетите скучаещи пенсионери, няма надежда да бъде укротена, озаптена отсреща ни срам, нито капка чест, или м.достойнство, напротив решил Гого, да издевателствува, и дразнителствува в-у малкото дебели глави останали тук.. То не бяха, снимки от бившия му дом, бившите жени, бившите пари, работа, дела и документи, пари, сделки, покупки, нотариални..лиготии до безбОг и, тоззз се има за съвършен.. къде изчезна тази циганка, Гоше, къде,или и тя е бивша.. все пак имаш две котки и две момчета, допитвай се поне веднъж на ден до тях.. „Луд ли си, или..тотално луд за трима..“и никак не е смешно..ха ха ха...

После

7.2.2018 - Джендърът клати Бойко / Автор: reader

Знаете ли кого цитира въпросният reader тук? – Дръжте се да не паднете от стола: Валери Найденов

Гъс като гъс. Големи гъзове. Със сърбежи. Търсете и друго заболяване.

 

Второ ОБЩЕСТВЕНИТЕ

3.01.2018 - "ДОБРЕ" ЗАПОЧВАМЕ ЕВРО=ПРЕДСЕДАТЕЛСТВОТО И НОВАТА ГОДИНА! 6 ТРУПА И ЗАКОН ЗА ПЕДЕРАСИТЕ!!! / Автор chavdar01

СЕГА ВЕЧЕ РАЗБРАХ!

1.) ГЕРБЕРАСТ=ПЕДЕРАСТ!

2.)МУТРАТА СИ ОСТАВА МУТРА И МОКРИТЕ ПОРЪЧКИ ВАЛЯТ КАТО ЛАНСКИ СНЯГ

3.)НАРОДА СЕ КЕФИ ОТ ВСИЧКО ТОВА!!!

4.)ЦВИНОКИО МОЖЕЛ И ДА МЪЛЧИ?!

5.)ЦАЦАРОВ Е КАТО ЛЕТЯЩ ХОЛАНДЕЦ,ОТ ТРУП НА ТРУП!!!(МАКАР ЧЕ ИЗОБЩО НЕ Е СЛЕДОВАТЕЛ)

АБЕ ЩО ЛИ НЕ ВИ Е.................................!!!

11.01.2018 - Юнкер вярвал в България / Автор: mt46

Юнкер: “Вярвам в България.” А аз не му вярвам... Бла-бла... Говорят на високо равнище, както през социализЪма...

18.01.2018 - ДА ПОГЛЕДНЕМ ЗАД КУЛИСИТЕ / Автор: bosia

В момента у нас се разиграва читалищното мероприятие "Председателство на ЕС от България". У нас се изсипаха една сюрия отрепки и тарикати -лицето Жан Клод Юнкер, както и останалите задници от ЕС, ЕК, и ЕП .

30.01.2018 - Днес е лесно да сте антикомунисти... / Автор mt46

Днес е лесно да сте антикомунисти. / С вятър евроатлантически да духате. / Да зачеркнете и майките, бащите си... / Да крещите - да ви чуят даже глухите... / Днес е лесно вчерашното да очерняте. / Хитро, алчно, хищно да се нагодите.На лъжците нови да сте властоверни. / Да търгувате с мечтите и с душите... / Лесно е. Ала дали сте чисти, честни? / И защо злодеи - чужди, наши - славите? / Верни ли сте на Паисий, Ботев, Левски?... / О, гордейте се! - По-храбри сте от бабите!

Коментар отдолу на leonleonovpom2: Поздрави ,Марине! Нагаждачите стават всякакви! Вчера комунисти-днес антикомунисти! Те лесно се отрекоха и от България. Даже нямат и Български паспорт-напуснали са я, със заграбеното от нея! Вече не им трябва , няма за какво! Ако пак се появи нещо за тях в нея, ще се върнат! За него! Така са възпитани, сигурен съм в това, защото го изпитах! Който е възпитан в любов към страната си, не може да я зареже! Лека нощ!

31.01.2018маскиран като “бай Иван: mt46 пише -

Бай Иван на 31.01.2018 в 20:32 “Като ни вкараха в НАТО и ЕС новоеничарите обещаваха, че ще потекат реки от мед и масло и България ще стане Швейцария на Балканите! В резултат сме най-бедната страна в ЕС и Европа и дори в Африка има по-богати страни от нас! В замяна получихме колониална администрация, която слугува на САЩ и брюкселските зелки и свободно пътуване (който има пари за това) из целия ЕС! С една дума кон за кокошка! Хайде стига толкова бе еничари! Пожалете го този народ поне малко! Все пак поне част от гените в телата са ви български, макар, че искате и това да забравите!

Гъс като гъс, гъс до гъс. Търсете друго заболяване. И ги вържете!

 

01.02.2018 - Народният съд / Автор: merlin68

Aз не разбирам как политически партии и частни лица си позволяват да твърдят, че Народния съд е осъдил на смърт и на затвор "цвета на нацията". Нима фашистките помагачи и убийци на народа си, могат да се нарекат цвят на нацията? Аз не знам друга страна в Европа (освен Украйна), в която на осъдените фашисти днес да гледат като цвят на нацията. Я се замислете днес колко решения взимат политиците ни под чужд натиск и вижте добре до къде водят те България!

16.2.2018 - На България днес е нужен нов 9-ти септември и нов Народен съд / Автор: varg1

9-ти септември 1944 г. е една от малкото дати в българската история, когато тържествува справедливостта. Наказани са хората, въвлекли България на страната на нацистка Германия, наказани са българските фашисти, които са убивали не само политическите си противници, но и напълно невинни и беззащитни жени, деца и старци. На България днес е нужен нов 9-ти септември и нов Народен съд. Голяма част от българския политически, икономически и медиен/!/ елит заслужава да застане пред него. Особено онези, превърнали се в ретранслатори на най-мракобесните либерални практики и вашингтонско-брюкселското промиване на мозъците. Едва когато тези агенти на влияние изчезнат от публичната сцена, България ще има шанс да развива като свободна държава.

22.02.2018 – маскиран като Валери Жаблянов от “Гласове”: mt46 пише -

Автор: Гласове 21.02.2018:

Жаблянов към ГЕРБ: “Нарушавате Конституцията и законите „Нарушавате Конституцията и законите, управлявате срещу волята на народа и ще платите за това. Със съжаление отбелязвам, че 28 г. от демократичното управление на България е един проспан, пропуснат период за българската десница. Период, в който тя е готова във всеки момент да се фашизира, но никога да се демократизира. Тя така и не разбра какво представлява демокрацията. Аз съм представител на БСП и с нейната програма съм застанал като зам.-председател на НС, а не с вашата. Не можете да ми търсите сметка за това. На 1 февруари призовах да се почетат всички жертви на политическото насилие в България, които са факт, който не може да бъде отречен. С подобни мотиви дори и Народният съд не е работил. Вие сте носители на едни от най-реакционните идеи в Европа.”

Коментар отдолу на kvg55: - mt46, Вярно България пълзешком се фашизира.

22.02.2018 – маскиран ОТНОВО на Glasove.com: mt46 критикува:

“Да бъдем по-обрани. Не искам да има война между институциите, но президентът трябва да обере тона си. Ако президентът има някакви доказателства, да ги предаде на компетентните органи. Не бива да влиза в тона на говорене на опозиционен лидер. Така правят БСП. Мисля си дали няма да поискат и диктатура на пролетариата. По такъв начин се връщат към онези времена, толерират този Народен съд, който всички ние осъждаме – и те нямат мнение по темата, не се извиняват, те дори сякаш се гордеят, те не намират нуждата да се извинят“, коментира Цвета Караянчева.

След което за по-сигурно добавя от свое име: “О, властници - бездушни, грачещи, пияни! Желаете, нали, да бъдем по-обрани?... А малко ли народът е обран от вас? И кой народа ни благозаспал ще брани от алчната, позорна, хищна, бясна власт? Дали сте нещо светло, свястно сътворили, или се пъчите без срам като дебили?...

Марин Тачков февруари 2018 г.

Когато отдолу в коментар apostapostoloff му пише: “От несръчни, идиотски стихчета няма никаква полза. Те са просто отвратителни”, mt46 му връща: “Не обичам да споря с простаци! Ако бяха (тия от ГЕРБ) направили "страшно много неща" /положителни/, нямаше да сме на последно място в ЕС по почти всички показатели за добър жизнен стандарт! Нямаше да сме с хилава икономика, нямаше да сме в челните места по корупция, както и по неработеща демократично съдебна система!..

А pando го начуква допълнително на apostapostoloff по следния начин: “Така говореше моят задник...”

Гъс като гъс. Гъс до гъс. Търсете друго заболяване. И ги вържете!

 

Накрая ЕДИН... ОБРАЗЦОВ

30.10.2016 – theeconomist: “Страхливците анонимници ще бъдат пускани непрекъснато във фекелната канализация, където е домът им.”

А самият той, ако погледнете в профила му:

Име:Панчо Тантров

Пол:мъж  Град:София

Професия:броя парите на Скрудж Макдък

Интереси: да си вра И носа




Гласувай:
3



1. yoan2015 - Значи, вярно е това от милиционе...
25.02.2018 17:56
Значи, вярно е това от милиционерският виц, че гъзовете спадали към лицата, нали беше писал за лицето на блога, знаем му и лицето и другото. Социализмът ще излезе, че е много вреден, неизлечимо вреден.
цитирай
2. dobronameren - Коментарът на yoan2015 ме подсети за оня много стар виц. Зная го поне от 50 години
28.02.2018 09:41
В лекарския кабинет влиза пациент с оплакване от запек. Докторът го поглежда и възкликва:
- Ау, проблемът ви е много сериозен. Аз не мога да ви помогна. Лицето ви удивително много прилича на дупе и храната се чуди от къде да излезе...
цитирай
3. starforlife - Като оставим настрана факта, че намесваш мен (а това може да ти го изкарам през носа, ако ме издразниш достатъчно), Корти и Юлия АБСОЛЮТНО НЕВЯРНО И НАГЛАСЕН ОТ
03.03.2018 16:02
освен да те попитам: Какво стана с мнението ти, че аз и Корти не ги разбираме нещата, а ти да?
Защото питаш модераторката (а не администраторка - дори с тази огромна разлика не си наясно) за елементарни неща.
Друг е въпроса колко невярно пък и тя ти е отговорила.
цитирай
4. dobronameren - Това е достатъчно:
03.03.2018 19:20
"Друг е въпроса колко невярно пък и тя ти е отговорила."
Ега я у компетентната - модераторка, администраторка ли, какво значение има.
цитирай
5. dobronameren - Използвам ситуацията, че последният ми коментар вече е нормално обозначен като dobronameren
03.03.2018 19:39
да попитам, starforlife: Как "ще ми го изкараш през носа", с индукционното котлонче ли?
цитирай
6. dobronameren - О, здрасти, Феликс Едмундович
09.03.2018 11:12
Как е Сталин? А Берия? Как преживявате вие там във вашата клиника? Излекуваха ли ви маясъла или още ви сърби да му се реванширате? Дерзайте. И подготвяйте протести с искане за разширяване на клиниката. Тук долу при нас има доста нови желаещи да си общуват с вас. Някои са ви познати. Например dimi1878.
цитирай
7. dobronameren - Гъсто Именовци
01.07.2018 09:00
Имам навика да проверявам от време на време за изтрити коментари или променени МОИ коментари в постингите ми. Днес, на 1 юли 2018г. половин година по-късно след публикуването на този постинг, констатирам следните промени, КОИТО АЗ НЕ СЪМ ПРАВИЛ:
- съкратен е коментар 2-ри така, че да се загуби смисъла му.
- свързаният с него коментар 3-ти просто е изтрит
Ето изтритият коментар, излязъл като "анонимен":
анонимен - БЛОГ.БГ е "неспасяема п-ка"! 03.03 12:20 - Пиша коментар към собствен постинг, намирайки се в собствения си блог - става въпрос за коментар 3-ти. И представете си?! - Такъв коментар излиза като АНОНИМЕН?!
Понеже това не е изолиран случай, случва се не само с мен, но и с други блогъри - един даже написа нарочен постинг за това преди дни - позволих си да попитам на "лични" администраторката от blogbg как стават тия работи и какво ме посъветва ТЯ? - Цитирам: "Никой сайт не е безгрешен. Има всякакви бъгове. Опитайте с друг браузер." Опитах, бе "жено от София". От браузера е: тези бъгове се получават САМО АКО използваният браузер е Гъ.С. - написано от мен, dobronameren на 3.3.2018 в 12:20
Сега вече - отново аз, но на 1.07.2018 - нали разбирате, драги читатели, защо съм започнал с ГъСтоименовци?!
- Изтрити са 2 коментара на блогъра scythe, който според мен е Феликс Едмундович. Така опита ми да разговарям с него в оставения "жив" коментар 6-ти просто е увиснал.
ГЪСТО ИМЕНОВЦИ!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dobronameren
Категория: История
Прочетен: 1893020
Постинги: 670
Коментари: 2593
Гласове: 1611
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930