Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.04.2020 23:06 - Апел към всички блогъри
Автор: hloris Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2890 Коментари: 19 Гласове:
21

Последна промяна: 08.04.2020 23:47

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Всички знаем в какво съдбоносно време живеем,и на какви изпитания и проверка е подложено цялото човечество,оцеляването ни като хомо сапиенс.

И ще помоля просто да прекратите всички междуличностни спорове помежду си,защото не знаете колко жалко и смешно изглежда всичко това на фона на обстановката,в която сме принудени да живеем...самоизолацията.

Не е ли това време,в което всеки един от нас да седне и да си направи една равносметка,да даде отговор пред самия себе си кому е нужно всичко това,и най-вече да се замисли как той самият изглежда в очите на останалите,защото в своите собствени се изживява едва ли не като някой малък бог.
А дали е такъв всъщност?!?
Не е ли това просто начин за избиване на заложени у нас,а в повечето случаи и ненапълно осъзнати комплекси?!?
Хора умират,хора гладуват,хора губят работата си и остават на улицата,а вие,г-да каращи се,сте седнали тук да си ги мерите,или както казах по-горе да избивате своите комплекси.
Проумейте колко грозно е,смешно е,и колко е незначително на фона на цялостната обстановка,в която живеем всички вече почти цял месец.
И защо е цялата тази конфронтация,както и ненавист....аз лично не мога да го проумея,и то от хора,които са с ценз,както и образование?!?
И с претенции за култура и начетеност?!?

Моят апел е...вземете се в ръце,седнете и спокойно премислете какво постигате с това катадневно плюене тук....всеки срещу всеки...кому е нужно?!?
И най-вече защо го правите?!??
Какви са мотивите ви зад едно подобно поведение....завист ли ви тресе,или просто това място за вас е нещо като отдушник от реалния стрес,в който живеем?!?
Не мога да ви оправдая,каквито и причини,както и доводи да ми представите,защото все пак тук пишат зрели хора,които се предполага,че знаят кои са истинските и стойностните неща в живота....А всъщност дали е така?!?
Наближават и едни от най-светлите християнски празници...Възкресение Христово...не може ли поне в тези дни да бъдем добри,търпеливи и смирени към себеподобните си?!?

Ей,богу,както и да ги въртя нещата,от който и ъгъл да ги погледна,то определено не мога да ви разбера,още повече,че всеки от така наречените дърлящи се има какво да покаже на останалите тук,защото всеки един тук има какво да покаже на останалите като познание,или натрупан житейски опит.

Жалка и тъжна картинка наистина...все едно се намирам в една детска градина,която всъщност е една голяма лудница от непораснали и най-вече НЕТОЛЕРАНТНИ хора...хора,за които е по-лесно да плюят,отколкото да се постараят да вникнат в написаното,да вникнат и проумеят и  отсрещната гледна точка.

Това лично мен ме натъжава,а понякога дори отчайва,и имам все по-малко и все по-малко желание да пиша каквото и да е тук.

Апелирам за последно към всички,които по някаква причина ще се разпознаят в това,което написах....хайде да бъдем малко по-добри,по-човечни ,и малко по-толерантни към инакомислещите в случая,да бъдем просто хора,особено във време,когато някои хора се борят за глътка въздух,борят се за живота си,борят се да оцелеят....не зная какво още да напиша,за да бъда чута,и което е по-важното да бъда правилно разбрана.

Благодаря на тези,които ще прочетат,и най-вече на тези,които ще ги размисли написаното,и ще се постараят поне в това време разделно,в което живеем,да бъдат по-добри,да бъдат просто ХОРА.

Благодаря на всички,които ще прочетат,и които ще решат да започнат промяната от себе си....към по-добро.






Гласувай:
22



1. catforlife - Съгласна съм,
08.04.2020 23:24
но си мисля, че някои хора са тук само заради тези неща, ще си умрАт от скука ;)
цитирай
2. hloris - Приемам лекото ти намигване....но....аз вече не съм това,което бях....
08.04.2020 23:34
catforlife написа:
но си мисля, че някои хора са тук само заради тези неща, ще си умрАт от скука ;)



просто се променям очевидно много,при това без много,много да се старая.

И аз съм била от този вид хора,и сега си давам ясна сметка колко е било отекчително8меко казано/ на останалите подобни изцепки.
Не зная...наистина предпочитам да изляза да глътна малко въздух вече навън,отколкото да се занимавам с подобни...хайде да бъдем по-снизходителни.....изцепки.
цитирай
3. leonleonovpom2 - Здравей, Хлорис!
08.04.2020 23:52
Какво да ти кажа, без да го желая, насила и аз попадам в тази графа
Имам си интереси, имам какво да пиша, след последния от тях е желанието ми да тръгна да оправям някого по мой вкус!
Но някои настъпателно агресивно ,се мъчат да правят това с мене
Има няколко нварианта-да се подчиня на посегателствата, да викам-Добро куче, добро куче и , ако е куче, ще разбере
Но не е добро куче!
Ако е интелигентен човек, няма да има подобно поведение Но пък как да търпиш покорно неинтелигентни нападки?
Мислил съм, какво търся в този зверилник, мога и без да пиша в него но нещо ме връща
Няма правила, няма обществена нетърпимост към такива неща в блога И такива говеда се чувстват окрилени в безобразията ,които вършат
Така потърпевшият излиза виновен
Никой свестен човек не си е позволявал да ме плюе или да ми се присмива, а аз трябва да търпе плюнки , хайде, ще спестя точната дума на какви
Всичко съм опитал, прощавал съм какви ли не мръсотии по мой адрес! Резултат- ,даже не нулев!
Търпи и ще си спасиш душата?

Всичко най- добро ти желая!
цитирай
4. hloris - Иване,разбирам те,
09.04.2020 00:35
ако знаеиш колко добре те разбирам,защото и аз съм била,попадала в подобна ситуация.

Като нормален човек с чест и най-вече достойнство ссе чувстваш длъжен да се защитиш,но по този начин не слизаш ли на неговото ниво?!?
Просто преглътни някой път егото си,хората все пак имат известни наблюдения кой кой е тук....и ще си направят съответните изводи.

А Рустам изобщо не го разбирам защо го прави в случая,след като и той си има силна страна,и има какво да покаже на останалите съблогери...историята му е силната страна.

На вас двамата май ви е нужен медиатор.
цитирай
5. nedovolen - Присъединявам се към апела. Отн...
09.04.2020 07:30
Присъединявам се към апела.
Относно изолацията. Когато човек е сам, е с всички. Когато е с всички, е сам.
Обяснения като стадно животно и т.н. ще дойде слабичко.

Най-после заживях като папата - стоя си на прозореца и махам на хората ...
:)))
цитирай
6. leonleonovpom2 - Здравей, Хлорис!
09.04.2020 08:44
"А Рустам изобщо не го разбирам защо го прави в случая,след като и той си има силна страна,и има какво да покаже на останалите съблогери...историята му е силната страна."

Да я покаже, любопитен съм да я видя! Най- после
Има специалисти, силни в манипулацията Какво знаят И го тръбят! Това им е работата!Създават си илюзорен образ Даже ,като му посочиш някаква грешка и го поправиш, не правописна грешка, той отсича, че го знаел?
Много зное, големи възможности има, това говори непрекъснато,присмива се на доказано по- добри от него, А.П. например, а погледът му все в чуждото? Една статия няма зад гърба си
Баща му ли трябва да му я напише?
В един от псевдопрофилите си беше обещал да напише книга? Хайде и литератор , и историк е, чакаме тази книга от години .......Сигурно нещо от рода на " Война и мир" ще да е!?

Хубав ден, Хлорис!
цитирай
7. didojor - И аз...
09.04.2020 14:14
по-добре забавно, отколкото саркастично печално... Може би тогава, ако всички..., ще отпадне и бронята /за по-слабите/ Модерация в този иначе забавен Сайт...
цитирай
8. germantiger - поздрави
09.04.2020 14:14
ДОБРОНАМЕРЕНО, НО НЕРЕАЛНО И НЕСЕРИОЗНО ДОРИ...

- хора са умирали пъти повече, с милиони в драми или трагедии световни много повече от днес и сега

- хора са умирали в хиляди войни, а в две световни над 100 милиона взети заедно

- хора са умирали от маса епидемии, със сигурност за чумата си чувала, историците твърдят за 1/3 население на Европа

- в една триойсетгодишна война на територията на германските държави тогава в някои провинции умират или са убити над 90% от жителите им

......

човек е хубаво и лошо, добро и зло - това всичко е в човека, присъщо му е и дори полезно в някои ситуации

ако човек се е формирал и като звяр и като агресор векове наред, то средата, живота, условията са изградили И това в него, ще рече необходимо е било

не бързай да мислиш, че днес условията или "обстоятелствата" са по-различни и мирни, не бързай...

......

хората сме това

ще продължат или ще продължим да се дразним в блога, но и ще продължим да си симпатизираме и радваме, за добро или зло това е реалността

може би истината е в някаква мярка, в някаква червена линия, но при всеки тези усещания или граници също са различни

при срив на морал или нравственост, никакви призиви не вършат работа, проблема е много по-дълбок и дори нечия смърт не би го решила за съжаление

......

ПС
ТОЛЕРАНТНОСТТА НЕ Е ПРОЯВА, НЕ Е ПРИЗНАК ИЛИ БЕЛЕГ ЗА РАЗВИТИЕ, МЪДРОСТ ИЛИ НЯКАКВО ПО-ВИСОКО НИВО, повярвай ми прав съм

понякога толерантността е характерна за самоубийствени наивници, промити общества, слаби цивилизации или просто елмент от глупостта

разбира се, да сме толерантни с мисъл и мяра е наистина удобно и може би добро
цитирай
9. catforlife - по-добре забавно, отколкото са...
09.04.2020 17:25
didojor написа:
по-добре забавно, отколкото саркастично печално... Може би тогава, ако всички..., ще отпадне и бронята /за по-слабите/ Модерация в този иначе забавен Сайт...

Хората с модерация не са слаби. Аз съм сложила такава, защото нямам желание, а и време да се занимавам с луди, чието място е по психиатриите. Не съм доктор-сори, а блог.бг не е психиатрична клиника. Не ми е приятно също така накой да обижда моите блогови приятели. Все едно някой да ви влезе в къщата и да започе да плюе, чупи и обижда...няма как да стане. Изтривалка на никого не съм била, няма и да стана,. Бъдете здрави!


цитирай
10. nedovolen - Присъединявам се към апела. Отн...
09.04.2020 18:17
loop1 написа:
nedovolen написа:
Присъединявам се към апела.
Относно изолацията. Когато човек е сам, е с всички. Когато е с всички, е сам.
Обяснения като стадно животно и т.н. ще дойде слабичко.

Най-после заживях като папата - стоя си на прозореца и махам на хората ...
:)))


АБЕ универсалният НЕО 00 прозореца на твоита мизерна стаичка в която си се заврял гледа към склада на съседите ,нямаш изглед към улицата.На какъв папа се вживяваш и на какви хора махаш през прозореца?

Да си пиеш хапчетата редовно ,че шизофренията ти вече е очевидна и за слепите.

Омм сестро ииии гушшш татко.


Луп, земи се лупни и не досаждай.
Бедна ти е фантазията :)))
цитирай
11. hloris - Хъм...
10.04.2020 10:47
коментарите са достатъчно красноречиви,че тези призиви тук просто нямат почва.

Явно така се изпуска "реалната пара" във виртуала.

Лично аз не мога да си обясня това заяждане по друг начин,и това групиране на отбори и лагери....кауза пердута.

Не мисля да рекоментирам нито един комент повече...просто изгубих...изпари ми се желанието направо.
цитирай
12. germantiger - а не ве
10.04.2020 12:00
твоята лекота с отказ от рекоментар, твоята "поза" на разочарование показва

плиткия ти призив, липсата на дълбочина и сериозно основа под този призив

и всъщност твоето елементарно разочарование от хората

такова разочарование има всеки без пандемии или епидемии - то съспътства човека до живот
цитирай
13. barin - Добре, че не попадам в този графа. ...
10.04.2020 12:49
Добре, че не попадам в този графа. Добър призив е, Хлорис

Поздрави!
цитирай
14. leonleonovpom2 - Здравейте!
10.04.2020 13:08
Адаш, не попадаш,в тази графа не за друго, а защото някой идиот не те е нарочил По ред причини!
Едната е ,че засега аз му съм удобен, нарочил е мен
Без основателна причина, разбира се
Ето,, в предишния , а и в няколко постинга се мъча с нещо да помогна Просто така, споделям знания, да са полезни! Седнал да ми се присмива някой си, който няма нито моите знания, нито пък- постижения! Не е в ред! Ами аз от ФАРМАЦЕВТИЧЕН завод, на европейско ниво съм получавал благодарствено писмо!За направеното, не за ходенето там!
Този хахо не е наясно с мястото си!
Така ,че бъди благодарен на мен, Адаш Защото ти си следващият Той преследва тези, на първа! А останалите овчедушно гледат и се радват ,че не са те!
Помагат му с една дума, вместо да го сритат! Ти даже едно плюсче не посмя да сложиш, нали ?Офицер от армията!
Преди се заяждаше с Пискова/ нерди Ямбол, нерди Стамбол, да ме извинява адаша- другия, не го казвам с лошо сърце/ Тя има далече по сериозна работа ,отколкото да се занимава с някакъв, да не казвам какъв и си я гледа и се чуди, защо изобщо му е обръщала внимание?

Бъдете здрави!
цитирай
15. nedovolen - Попадам, или не, в графата, според ...
10.04.2020 18:48
Попадам, или не, в графата, според Барин, все равно. Опитах се да кажа нещо, което не е за всеки.
:)))

цитирай
16. hloris - Така ли го възприемаш?!? Като "поза",от която прозира лекота?!?
10.04.2020 22:10
germantiger написа:
твоята лекота с отказ от рекоментар, твоята "поза" на разочарование показва

плиткия ти призив, липсата на дълбочина и сериозно основа под този призив

и всъщност твоето елементарно разочарование от хората

такова разочарование има всеки без пандемии или епидемии - то съспътства човека до живот



Имаш право на мнение....изразяваш го.
А мен наистина ме боли,в буквалния смисъл на думата,когато виждам двама блогъри,които харесвам,и съм ги сложила в любими,хванали се гуша за гуша....все едно от това зависи цялото им по-нататъшно житейско битие...
и наистина ми се отщява да пиша и да коментирам каквото и да е тук.

Който има уши образно казано...да чуе,
който има очи образно казано...да види...
и който има сърце....то ще разбере...и малко поне ще се замисли и...просто помълчи.
цитирай
17. germantiger - +
10.04.2020 22:26
разбирам те, защото и аз съм наблюдавал подобна сцена и не е приятно, буди недоумение понякога
цитирай
18. hloris - nedovolen
11.04.2020 10:39
nedovolen написа:
Попадам, или не, в графата, според Барин, все равно. Опитах се да кажа нещо, което не е за всеки.
:)))



както се казва....който разбрал...разбрал.
За духовно слепи и глухи индивиди постът не е предназначен.
цитирай
19. leonleonovpom2 - Хлорис, благодаря ти, ти си добър ...
11.04.2020 13:20
Хлорис, благодаря ти, ти си добър човек!
Само едно уточнение Аз никого не съм хванал за гушата, просто за кеф, мен се опитват да хванат?! И реакцията ми е нормална в такива условия
На никого безпричинно и съзнателно не преча!
Но да се разберем, подигравки с труда ми на ниво закъснял пубертет и реципрочни оплювки, няма как да приема за нещо нормално!? Ако съм в шести ,- осми клас- да, тогава е нормално! Имам спомени от такива После ми лазеха в краката, дотам стигнаха с величието си? Във всички области ! Даже не им помня и имената Но те ме помнят!
Да, разбирам типично Българския маниер, всички освен мен са боклуци Затова се плюе и осмива! Всеки, който се мъчи нещо да постигне Колкото и малко да е то!

Но, за тяхно съжаление, подобни оценки за мен от такива са неуместни и неприемливи!

Бъди здрава!

ПП
В армията има ред, генералът не се отчита на ефрейтора, освен във Швейк! И оценката на ефрейтора за генерала може само да му докара в най- добрия случай арест , а и военен съд- също!
Аз мога да давам оценки на учител! Майка ми беше учител и в слравнение с нея подобни " учители" са ....кръгла нула!
Но никой не знае какво и как, и къде съм учил, специализирал и работил, за да ми прави подобни жалки оценки За него самия жалки!
И никога не бих отворил дума на тази тема, ако не се налагаше!

Аз много добре знам кой го е наел и за какво! Което го прави още по- жалък!
Римляните имат звучна дума за такива , в обръщение и днес!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: hloris
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2212204
Постинги: 1192
Коментари: 5412
Гласове: 17922
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930