Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.11.2009 19:19 - Петиция срещу членството на турция в ЕС
Автор: nkf Категория: Политика   
Прочетен: 4439 Коментари: 10 Гласове:
7

Последна промяна: 07.11.2009 19:22


Линк на петицията:  http://bgpetition.com/NO-Turkey-in-EU/index.html


и международната петиция

http://www.petitiononline.com/NoTurkey/petition.html



Гласувай:
7



1. анонимен - И за къв чеп?
07.11.2009 19:30
Първо да кажа че съм етнически българин,преди някой виден интернет патриотарин да скокне...
И защо да не я пуснем Турция в ЕС?Няколко пъти съм бил по бизнес-задачи и в Анкара и в Одрин и в Истанбул и къде ли не.И ако Турция не е европейска страна-то ние сме двайсе пъти по-неевропейска....
Само като им видиш уредените градове,инфраструктурата,пътищата.
На пребиране като си влезеш обратно в България и почват дупките по пътищата,мръсотията и неуредиците.И почнеш да се питаш-абе току-що дали от Азия влязахме в Европа или обратното?
Не ми отговаряй-рядко чета блогове,а и едва ли ще се марна пак в този блог,че да го прочета...
цитирай
2. nkf - Първо да кажа че съм етнически бъ...
07.11.2009 19:44
анонимен написа:
Първо да кажа че съм етнически българин,преди някой виден интернет патриотарин да скокне...
И защо да не я пуснем Турция в ЕС?Няколко пъти съм бил по бизнес-задачи и в Анкара и в Одрин и в Истанбул и къде ли не.И ако Турция не е европейска страна-то ние сме двайсе пъти по-неевропейска....
Само като им видиш уредените градове,инфраструктурата,пътищата.
На пребиране като си влезеш обратно в България и почват дупките по пътищата,мръсотията и неуредиците.И почнеш да се питаш-абе току-що дали от Азия влязахме в Европа или обратното?
Не ми отговаряй-рядко чета блогове,а и едва ли ще се марна пак в този блог,че да го прочета...


Браво на турците за чистотата и уредеността,но нямат място в ЕС.Причините са основно три, поради които не бива да бъдат допускани до пълноправно членство.
цитирай
3. анонимен - до ан 1
08.11.2009 10:23
дано да го прочете.
Турция не е европейска държава, че да влезе в ЕС.
АЗ също съм ходила там и къде им са уредените градове - големите курорти и Истанбул. Навсякъде другаде е по - зле от нас. Чистотата и тя така. Пътувала съм знам.
цитирай
4. nkf - дано да го прочете. Турция не е ев...
08.11.2009 20:42
darling написа:
дано да го прочете.
Турция не е европейска държава, че да влезе в ЕС.
АЗ също съм ходила там и къде им са уредените градове - големите курорти и Истанбул. Навсякъде другаде е по - зле от нас. Чистотата и тя така. Пътувала съм знам.

Според мен подобен спор е малко безсмислен.Дали са чисти турските градове или не, дали заслужават,или не-това не е важно.Ако критерия е чистота и подреденост,то тогава ЕС може д асе разшири с Япония,примерно.
Причините поради,които турция не бива да влиза в ЕС са геополитически,цивилизационни,демографски , политически и икономически.
цитирай
5. monarchism - Либерализма тотално е промил мо...
09.11.2009 10:47
Либерализма тотално е промил мозъците на някои хора, за съжаление на доста.
цитирай
6. merkator - Мнението ми с което подписах петицията:
09.11.2009 14:43
"Ами утре да поканят и Малайзия! Няма място за държави, които не са свързани културно, исторически, географски пр. с континента ни, в ЕС!"
цитирай
7. thetrooper - Не на Турция е ЕС днес,
09.11.2009 17:05
не на Турция в ЕС утре,
не на Турция в ЕС вдругиден!

Аз бих добавил: не на Турция в ЕС никога!
цитирай
8. nkf - Либерализма тотално е промил мо...
10.11.2009 12:55
monarchism написа:
Либерализма тотално е промил мозъците на някои хора, за съжаление на доста.

И не са само мозъците.Ако вземем за пример първият коментар , то аз не виждам на базата на какво въобще може да се дискутира или обсъжда с подобен род хора ."панелното" мислене от времето на соца не си е отишло.
цитирай
9. nkf - "Ами утре да поканят и Мала...
10.11.2009 12:56
merkator написа:
"Ами утре да поканят и Малайзия! Няма място за държави, които не са свързани културно, исторически, географски пр. с континента ни, в ЕС!"

Напълно си прав.ЕС има своите географски, културни и етнически граници и надхвърлянето им е опасно за самата европейска общност.
Затова турция няма място в ЕС.
цитирай
10. nkf - не на Турция в ЕС утре, не на Турция в ...
10.11.2009 13:01
thetrooper написа:
не на Турция в ЕС утре,
не на Турция в ЕС вдругиден!

Аз бих добавил: не на Турция в ЕС никога!

Изглежда,че в Турция ясно си дават сметка,че няма да бъдат допуснати в ЕС, та затова са се обърнали към задният си двор-арабите.Никак не е случайно и все по-бллизкото сближаване с русия-
напълно в духа на евразийството.И аз мисля,че главният въпрос за турция е:
докога военните ще успяват да удържат нарстващия ислямизъм, докога американците ще сметнат ,че си заслужава да се подържа турция , плащайки съответната цена.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: nkf
Категория: Политика
Прочетен: 2534762
Постинги: 393
Коментари: 3802
Гласове: 20215
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930