Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.06.2010 17:32 - Буш беше прав!
Автор: nkf Категория: Политика   
Прочетен: 9798 Коментари: 29 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg





Гласувай:
12



1. boristodorov56 - Така си е!
04.06.2010 18:25
Така си е!
цитирай
2. анонимен - И ти си поредния седесар.
04.06.2010 19:52
Край нямате.
цитирай
3. nkf - Исляма в тази реч. Според теб за б...
05.06.2010 16:46
bogoizbrania написа:
Исляма в тази реч.

Според теб за будистите ли става дума?
цитирай
4. nkf - Край нямате. Обаче без съмнение ти ...
05.06.2010 16:46
kushel написа:
Край нямате.

Обаче без съмнение ти си поредния комуняга,нали?
цитирай
5. nkf - Така си е! Така е, обаче Буш отнесе ...
05.06.2010 16:48
boristodorov56 написа:
Така си е!

Така е ,обаче Буш отнесе какви ли не подигравки, обиди и хули.
цитирай
6. nkf - Исляма в тази реч. Според теб за б...
05.06.2010 18:58
bogoizbrania написа:
nkf написа:
bogoizbrania написа:
Исляма в тази реч.

Според теб за будистите ли става дума?

Става на въпрос за престъпниците, как те се наричат няма значение.

Може да няма значение как с енаричат престъпниците,но в случая престъпниците имат една характерна черта,която е предикта и причината за техните престъпления.Именно исляма.
цитирай
7. анонимен - Bush family = Scull and Bones
05.06.2010 22:56
Bush family = Scull and Bones
цитирай
8. nkf - Bush family = Scull and Bones И от ...
06.06.2010 14:23
colobur написа:
Bush family = Scull and Bones

И от това следва,че...?
цитирай
9. анонимен - Ами че е потомствен член на най- к...
06.06.2010 16:18
Ами че е потомствен член на най- кървавата масонска ложа(секта)! Филма "Фаренхайт 911" показва как върти бизнес с фамилията Ладен... Комунист от най висока степен- д-ря Дж. Буш! Срещу кои терористи водят борба като гласуват огромен бюджет? Не , просто бизнес, както казваш- пари! Нали Бин Ладен беше създаден от тях- САЩ и ЦРУ, или пак бъркам нещо? Кой "бутна" СТЦ?
цитирай
10. monarchism - Прав е Буш, обаче Републиканската ...
08.06.2010 14:09
Прав е Буш, обаче Републиканската партия не е вече на власт, а левичарите - демократи хич и не мислят да отстояват анти-ислямистки позиции.
цитирай
11. monarchism - Чети това:
08.06.2010 16:44
Чети това:

http://www.septemvri23.com/Foto/ne%20na%20bush.jpg

Пред Народния театър "Иван Вазов" наш другар направи изказване от името на ДВИЖЕНИЕ ЗА СЪПРОТИВА "23 СЕПТЕМВРИ".

Ето неговия текст:

Здравейте другари,
Днес сме тук, за да протестираме срещу предстоящата визита в България на най-мразеният античовек на нашето време;
терорист и военнопрестъпник №1;
„господин Заплаха”;
лицето на най-реакционните американски корпорации;
политическият ръководител на хищническия американски империализъм – Джордж Буш.
Кой не е чувал за неговите „подвизи”, за неговите престъпления!
Неговото име стана нарицателно за измама, терор, изтезания, геноцид.
Буш значи война.
Буш значи милиарди угнетени роби за сметка на 200 свръх богаташа.
Буш значи екологична катастрофа.
Буш значи бедност, мизерия, глад за света.
Буш в частност е враг и на нашия народ – парите, от които се нуждае българското здравеопазване, образование, социално осигуряване отиват за въоръжаване на професионални убийци в Ирак и Афганистан, отиват за война, водена в интерес на американските корпорации.
Позорен факт!
А какво правят „нашите” управници?
Вместо да скъсат връзки с тази хищническа империя, който върви към неминуема гибел, те канят нейния главатар като скъп гост, тук в София!
Вместо да отстояват българската национална независимост, те я продават за жалки подаяния!
Вместо да изтеглят незабавно българските окупационни войски, те изпращат нови и нови военни сили по света!
Ясно е, че на нашите управници не може да се разчита за отпор срещу домогванията на Буш и неговата клика.
Ясно е, че само на собствените сили, на силите на народа, може да се разчита в борбата за отстояване на националната ни независимост. А тази борба включва решително несъгласие с визитата на Буш в България.
БУШ ВЪН ОТ БЪЛГАРИЯ!
НЕ ИСКАМЕ НИТО ТЕБ, НИТО БАЗИТЕ ТИ, НИТО ПРОТИВОРАКЕТНИЯ ТИ ЩИТ, НИТО АГЕНТУРАТА ТИ ОТ ЦРУ!
Ние от ДВИЖЕНИЕ ЗА СЪПРОТИВА „23 СЕПТЕМВРИ”, като комунистическа група, сме за независима и суверенна България!
цитирай
12. monarchism - Ние сме против „дружбата” на Бъл...
08.06.2010 16:46
Ние сме против „дружбата” на България с Буш и американските агресори - ние сме за дружба с американския народ!
Ние сме против участието на България в хищническите войни на американския империализъм – ние сме за мир по света!
Ето затова се борим ние.

ДОЛУ АМЕРИКАНСКИЯТ ИМПЕРИАЛИЗЪМ И МИЛИТАРИЗЪМ!

ВЕЧЕН ПОЗОР ЗА ЛАКЕИТЕ НА АМЕРИКАНСКИЯ ИМПЕРИАЛИЗЪМ!

ДА ЖИВЕЕ ПРОЛЕТАРСКИЯТ ИНТЕРНАЦИОНАЛИЗЪМ!

ДА ЖИВЕЕ СВОБОДАТА И БРАТСТВОТО МЕЖДУ НАРОДИТЕ!

http://www.septemvri23.com/
цитирай
13. nkf - Ами че е потомствен член на най- к...
08.06.2010 18:17
colobur написа:
Ами че е потомствен член на най- кървавата масонска ложа(секта)! Филма "Фаренхайт 911" показва как върти бизнес с фамилията Ладен... Комунист от най висока степен- д-ря Дж. Буш! Срещу кои терористи водят борба като гласуват огромен бюджет? Не , просто бизнес, както казваш- пари! Нали Бин Ладен беше създаден от тях- САЩ и ЦРУ, или пак бъркам нещо? Кой "бутна" СТЦ?

Разбира се,че бъркаш и то не само "нещо",ами всичко.Череп и кости била "най-кървавата секта ... ти вярваш ли си на тези неща?Кое й е кървавато?Че това си е колежанско общество.Такива като "череп и кости" има сигурно още 100, най-малко.Да, знам какво пише в конспиративните книжици,които са залели сергийте и затова не е нужно да ми изтъкваш доводи от там.Запознат съм, даже много добре.Кой е автора на "Фаренхайт" аз мисля,че позоваването ти на подобни авторитети е достатъчно красноречив факт за идеологическите категории,с които разсъждаваш.Но в резюме:Нарече ли Буш мюсюлманите със същинското им име?Нарече ги Удари ли Буш исляма в две стратегически от геополитическа гледна точка територии? Удари го!не очерта ли удар срещу една от държавите- стълбове на исляма-Иран? Очерта го!За СТЦ .Преди да си толкова категоричен запознай се и с другата страна на въпроса и тогава преценяй кое как е.Освен това В мадрид пак ЦРУ ли взриви метрото?Ами Лондон?ЦРУ ли реже глави на невинни хора пред камери или убива наред разни журналисти.ЦРУ ли е замесено в убийството на свещениците по-горе в статията?Или колежаните от "череп и кости"?
цитирай
14. nkf - Ние сме против „дружбата” на Бъл...
08.06.2010 18:19
monarchism написа:
Ние сме против „дружбата” на България с Буш и американските агресори - ние сме за дружба с американския народ!
Ние сме против участието на България в хищническите войни на американския империализъм – ние сме за мир по света!
Ето затова се борим ние.

ДОЛУ АМЕРИКАНСКИЯТ ИМПЕРИАЛИЗЪМ И МИЛИТАРИЗЪМ!

ВЕЧЕН ПОЗОР ЗА ЛАКЕИТЕ НА АМЕРИКАНСКИЯ ИМПЕРИАЛИЗЪМ!

ДА ЖИВЕЕ ПРОЛЕТАРСКИЯТ ИНТЕРНАЦИОНАЛИЗЪМ!

ДА ЖИВЕЕ СВОБОДАТА И БРАТСТВОТО МЕЖДУ НАРОДИТЕ!

http://www.septemvri23.com/



Това е така ,защото са социалисти :) .
цитирай
15. nkf - Ами че е потомствен член на най- к...
08.06.2010 18:27
colobur написа:
Ами че е потомствен член на най- кървавата масонска ложа(секта)! Филма "Фаренхайт 911" показва как върти бизнес с фамилията Ладен... Комунист от най висока степен- д-ря Дж. Буш! Срещу кои терористи водят борба като гласуват огромен бюджет? Не , просто бизнес, както казваш- пари! Нали Бин Ладен беше създаден от тях- САЩ и ЦРУ, или пак бъркам нещо? Кой "бутна" СТЦ?

И един въпрос. Чувал си за геноцида в Дарфур?Там черни мюсюлмани избиват също така черни,само че християни, като последните се превръщат и в бежанци идващи и в Европа,утежняващи проблема (който е общ) с бежанците и "маймуните на социалния клон".Колко филма свинята майкъл мур направи за трагичното положение на тези хора?Колко от списвачите на конспиративни памфлети, написа и ред за тази чудовищна трагедия?Колко от болшевишката пасмина, дето рони крокодилски сълзи за сатрапите- ислямисти обели и думичка за Християните (макар и черни) в Дарфур?Да, обаче "злия" ,членуващ в "череп и кости" , "масон" и "сектант" , империалист , капиталист, кръволок , милитарист и т.н. беше единствения политически лидер,който ги защити не само морално и с думи,но им прати и помощи , и защита.
цитирай
16. анонимен - На моите въпроси ми отговаряш с в...
08.06.2010 22:30
На моите въпроси ми отговаряш с въпроси... Нещо ми звучиш, като че съм на разпит в Милицията... Зщитаваш световните САТРАПИ! Не съм чувал за еди какво си, щени осветлиш ли какво казва НЛП по въпроса?
цитирай
17. monarchism - На моите въпроси ми отговаряш с в...
09.06.2010 16:27
colobur написа:
На моите въпроси ми отговаряш с въпроси... Нещо ми звучиш, като че съм на разпит в Милицията... Зщитаваш световните САТРАПИ! Не съм чувал за еди какво си, щени осветлиш ли какво казва НЛП по въпроса?

Ти ако продължаваш да се възхищаваш на унтерменша Ангел Грънчаров, че и да му четеш болшевишките тъпотии, накрая може да стигнеш до лично участие в Хамас, в борба срещу световния жид!

Естествено, за да бъдеш такъв борец и всички жидове, даже и марсианските, да желаят смъртта ти, подобно на Елтимир, трябва да се удавиш (буквално) в казана с ракия. :D
цитирай
18. анонимен - Ахааа, не ме мисли мене, болшеви...
09.06.2010 22:36
Ахааа, не ме мисли мене, болшевиките са други прикрити "националисти"... Не зная, а и не ме касае с какво ви бърка в хАналното отвърстие А. Грънчаров, но явно ви бърка! Обаче едно ми стана ясно, не е възможно Хем да си "патриот" български, хем да харесваш Циониста Буш! Та какво точно каза за НЛП, че никой не Разбра? За Световните сатрапи Ленин, Мордехай, Сталин, Дзерджински,Ф.Димитров, Станишев, Масларова, Шулева, Цимерман,Овч., ... и други знайни и незнайни какво ще кажеш? Занимаваш ни с със света... а кой според теб унищожи България, Марко от Косово поле ли? И какво по дяволите е унтерменша, дай превод, не само аз съм неграмотен тук!
цитирай
19. nkf - На моите въпроси ми отговаряш с в...
12.06.2010 20:08
colobur написа:
На моите въпроси ми отговаряш с въпроси... Нещо ми звучиш, като че съм на разпит в Милицията... Зщитаваш световните САТРАПИ! Не съм чувал за еди какво си, щени осветлиш ли какво казва НЛП по въпроса?

Кои са твоите въпроси?Кой бутна СТЦ ли?Защо искаш от мен отговор,след като вече го имаш готов от конспиративните парцалчета?За мен този въпрос е меко казано спорен,защото освен конспиративната теза има и друга ,която обаче не е разпространена по будки и книжарници.Освен това щом ти ми задавш въпроси ,защо аз да не ти задавам?При това част от въпросите ми бяха опит да се върне диалога в смисъла на темата.
цитирай
20. nkf - Ахааа, не ме мисли мене, болшеви...
12.06.2010 20:13
colobur написа:
Ахааа, не ме мисли мене, болшевиките са други прикрити "националисти"... Не зная, а и не ме касае с какво ви бърка в хАналното отвърстие А. Грънчаров, но явно ви бърка! Обаче едно ми стана ясно, не е възможно Хем да си "патриот" български, хем да харесваш Циониста Буш! Та какво точно каза за НЛП, че никой не Разбра? За Световните сатрапи Ленин, Мордехай, Сталин, Дзерджински,Ф.Димитров, Станишев, Масларова, Шулева, Цимерман,Овч., ... и други знайни и незнайни какво ще кажеш? Занимаваш ни с със света... а кой според теб унищожи България, Марко от Косово поле ли? И какво по дяволите е унтерменша, дай превод, не само аз съм неграмотен тук!

Айде да не слагаш етикети и да не залагаш матрици,кой какъв може да бъде .Нали се сещаш,че твоето мнение или на няколко подобни на теб не е никак меродавно.Защото ако взема мотив от това ти съждения,аз пък се чудя какъв националист може да бъде човек,който е страната на исляма и е открит почитател на Майкъл Мур,междувпрочем той е евреин и си е комунист , доста близък до Ноам Чомски-истински болшевик.И може ли да ми изясниш нещо. След като ти си антиционист,значи искаш "закриването" на държавата Израел.Я ми обясни,ако това би могло да се случи къде ще идат 6 милиона евреи?Може би искате завръщането в българия на около50.000?
цитирай
21. анонимен - За съжаление, не мисля да ти давам ...
13.06.2010 23:31
За съжаление, не мисля да ти давам повод за размисли... Демагог и провокатор, ченге! Не мисля че е удобно да се заяждаш с мен, задавайки ми отговори под формата на въпроси! 3-4 дни те чакам да си говориш с НЛП... След като си начетен толкова, не вярвам да не знаеш, че ционизма е забранен от ООН още преди да бъдеш роден... Матриците са за промити "пробитите" мозъци..., и за разлика от други хорица тук в блога аз не се старая мнението да ми е меродавно, на никой не правя ВНУШЕНИЯ! Който гледа- ще види, който слуша- ще чуе!
цитирай
22. nkf - За съжаление, не мисля да ти давам ...
21.06.2010 21:39
colobur написа:
За съжаление, не мисля да ти давам повод за размисли... Демагог и провокатор, ченге! Не мисля че е удобно да се заяждаш с мен, задавайки ми отговори под формата на въпроси! 3-4 дни те чакам да си говориш с НЛП... След като си начетен толкова, не вярвам да не знаеш, че ционизма е забранен от ООН още преди да бъдеш роден... Матриците са за промити "пробитите" мозъци..., и за разлика от други хорица тук в блога аз не се старая мнението да ми е меродавно, на никой не правя ВНУШЕНИЯ! Който гледа- ще види, който слуша- ще чуе!

Така, значи когато ти задавш въпроси-може,а когато аз ти задам-не може?Така ли?Доста удобно,но от комичният ти отговор идеално се вижда кой е демагога.Ясно се вижда кой увърта и не може да даде дори елементарна обосновка на доста нескопосаните си твърдения-това си точно ти.Нещо повече,ти се оказа и доста примитивен и жалък клеветник,наричайки ме ченге.Но повече от ясно е, че толкова са ти възможностите. И да, позна, за разлика от такива ерзаци като теб, псевдоптариоти, с червена болшевишка окраска и комичен "антисемитизъм", почерпен от жълтата булевардна литература списвана от истински ченгета,съм несравнимо по-начетен и запознат ,поне за това,за което повдигам въпроси.
и ако обичаш,айде да не ми държиш сметка кога точно трябва да отговоря на нелепиците,които драскаш в ЛИЧНИЯ ми блог.Става ли?
Считай,че дискусията с теб е приключила.Нямам намерение да хабя време в безмислени диалози с персони,чийто умствен,познавателен и духовен "багаж" се изразява в повтарянето на няколко заучени "мантри".
цитирай
23. monarchism - Антисемит не съм защото харесвам ...
22.06.2010 10:51
colobur написа:
Антисемит не съм защото харесвам палестинците, а не ги мразя!

И какво харесваш на тази вциганена, ислямистка измет??
Комундетата тотално се побъркахте по тоя ислям...
цитирай
24. анонимен - Комунде най- вероятно съм колкото и ...
22.06.2010 16:54
Комунде най- вероятно съм колкото и всички тук! Харесват ми защото от време на време контролират прираста на чифутите, а да са си ислямизирани колкото искат ! Далече са, и не ми пука дали са вциганени и миришат! Сбогом!
цитирай
25. monarchism - Комунде най- вероятно съм колкото и ...
24.06.2010 15:57
colobur написа:
Комунде най- вероятно съм колкото и всички тук! Харесват ми защото от време на време контролират прираста на чифутите, а да са си ислямизирани колкото искат ! Далече са, и не ми пука дали са вциганени и миришат! Сбогом!

И как го контролират? Като се самовзривяват в рейсове пълни с жени и деца?
цитирай
26. bogolubie - Старият Буш, когато беше президент
10.11.2010 13:29
казваше, че България трябва да стане едно с Турция.
цитирай
27. barborok - никой не знае кой е започнал враждата...
09.07.2011 13:07
... имайки предвид по-раношния старт на християнството си мисля , че ние сме по- заебане отколкото мюсулманите. Аз съм подръжник на теорията че всички мюсулмани и махамедани не са добри бойци и стратези и че цивилизования свят за бели хора ги е привърнал , по-точно е създал нуждата у тях да воюват, което личи в качеството на техните военни действия, хубаво споменават се няколко свещеника убити при някви обстоятелства, ама не се споменава че в турция се пазят и съхраняват най- големите и важни християнски паметника (родната къща на дева Мария например) никой не споменава 18 000те жертви на християнския капитализъм в Бопал например или много други примери, няколко кръстоносни похода , това е много много стара вражда....
цитирай
28. barborok - опа в Бопал май са индуси....
09.07.2011 13:09
;) ... аз малко съм типизирал нещата - черни ли са значи са терористи....
цитирай
29. nkf - . . . имайки предвид по-раношния ...
09.07.2011 13:55
barborok написа:
... имайки предвид по-раношния старт на християнството си мисля , че ние сме по- заебане отколкото мюсулманите. Аз съм подръжник на теорията че всички мюсулмани и махамедани не са добри бойци и стратези и че цивилизования свят за бели хора ги е привърнал , по-точно е създал нуждата у тях да воюват, което личи в качеството на техните военни действия, хубаво споменават се няколко свещеника убити при някви обстоятелства, ама не се споменава че в турция се пазят и съхраняват най- големите и важни християнски паметника (родната къща на дева Мария например) никой не споменава 18 000те жертви на християнския капитализъм в Бопал например или много други примери, няколко кръстоносни похода , това е много много стара вражда....

Убитите свещеници са само за илюстрация на мюсюлманската идеологическа същност,проявяваща се в действията на последователите й.Така да се каже това е симптоматизация за заболяването "ислям".Ако погледнем на въпроса по начина "бели-черни" ,да съгласен съм ,че сблъсъка между арийският и семитският свят предхожда Християнството и исляма.Това обаче си е за отделна тема.А относно кръстоносните походи-грешиш.Походите са защитна реакция на християнският свят срещу ислямската агресия в Светите земи.За съжаление тази защитна реакция се оказва не дотам успешна...
Не се заблуждавай,че турците пазели едно или друго...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: nkf
Категория: Политика
Прочетен: 2523165
Постинги: 393
Коментари: 3802
Гласове: 20178
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031