Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.04.2012 14:04 - Комунистите и Българският национален въпрос
Автор: nkf Категория: Политика   
Прочетен: 7590 Коментари: 17 Гласове:
13


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
                   
                        Или как комунистите и техните наследници работят за унищожението на България.

ВЕСТНИК “РАБОТНИЧЕСКО ДЕЛО” №78 от 04.12.1933г.
“ЗА НАЦИОНАЛНИЯ ВЪПРОС”

В брой 23 на в. “Работничка” в уводната статия за Ньойския договор е казано, че с този договор били отрязани живи части от снагата на България, Тракия, Македония, Добруджа и Западните покрайнини. Македония, Тракия, Добруджа – живи части от снагата на България? Как е могла редакцията на пролетарския вестник “Работничка” да допусне в своите колони подобна дива националистическа мисъл, за радост на българските империалисти? Или за редакцията на в.”Работничка” не е още ясно, че Тракия, Македония и Добруджа, не са български земи отрязани от снагата на България, а земи чужди, които националистическа България иска да завладее за да ги подложи на зверска колониална експлоатация?


Нима не е ясно на редакцията на в.”Работничка” че фашистка, империалистическа България в съгласие с империалистите победители получи живи части от снагата на Македония и Тракия, които като завладени и чужди земи тя подложи на двойна колониална експлоатация и гнет? Как е могла редакцията на в. “Работничка” да допусне тази дива националистическа лъжа за българския характер на Тракия, Македония, също и Добруджа и по такъв начин да стане проводник на великодържавния български шовинизъм и да му даде право върху Македония, Тракия и Добруджа? Случайно ли е допусната от пролетарския вестник “Работничка” тази недопустима грешка или тук има нещо повече? Ако тук има недоглеждане от страна на редакцията – това е една недопустима немарливост. Ако ли пък редакцията действително смята Тракия, Македония и Добруджа за “отрязани части от снагата на България, то това е толкова опасна работа, че трябва веднага да се обърне внимание върху редакцията на оня наш вестник на който е поверена една от най-отговорните задачи на мобилизация на трудещите се жени срещу империалистическата политика на фашистка България и готвещата се война. За честта на в. “Работничка” ние не допускаме редакцията да мисли, че Тракия, Македония и Добруджа са “отрязани части от снагата на България” Но все пак допуснатата грешка на в.”Работничка” трябва да ни накара да се замислим върху следното.

Има не малко класосъзнателни, които мислят, че Македония, Тракия и Добруджа, са български земи. Тези уж класосъзнателни са заблудени от обстоятелството, че в Македония, Тракия и Добруджа наистина живеят значителни компактни маси българско население. Едни от тия уж класосъзнателни (предимно интелигенти) не могат да видят по-далеч от носа си и мъдруват лукаво, а други явно не са ликвидирали с националистическите и шовинистични предразсъдъци, които са още живи у тях. “Разтърси някой руски комунист и ще видиш у него великодържавния руски шовинист” казваше Ленин преди 13 години. “разтърси някой български класосъзнателен и ще видиш у него великодържавния български шовинист” с пълно основание можем да кажем и ние. Ние сме длъжно да вникнем в дълбокия смисъл на думите на великия учител, да разберем колко дълбоко е съумяла буржоазията да вкорени националистичните и шовинистични предразсъдъци в масите, че от тази зараза не са се очистили мнозина класосъзнателни, за да стане ясна всичката важност на нашата задача в борбата срещу великодържавния шовинизъм, както и срещу дребнобуржоазния национализъм. В лицето на онези уж класосъзнателни, които мъдруват върху обстоятелството, че “в Македония, Тракия и Добруджа живее компактно българско население” ние трябва да открием проводници на великобългарския шовинизъм.

Една от най-главните наши задачи, в борбата срещу войната във връзка и с класовото пролетарско разрешение и на националния въпрос, това е борбата срещу великодържавния шовинизъм и дребнобуржоазния национализъм. Дългът на нашия печат е да разкрива всички проявления на великодържавния и дребнобуржоазния национализъм, водейки борбата срещу великодържавния шовинизъм по националния въпрос, като главна опасност в редовете на българските работници и селяни. Нашата задача е да разобличаваме, неуморно българския великодържавен шовинизъм, лъжата за българския характер на Македония, Тракия и Добруджа – това прикритие за завоевателната империалистическа политика на фашистка България. Нашата задача е да доказваме неуморно, че Македония, Тракия и Добруджа, трябва да принадлежат на македонци, тракийци и добруджанци. Задачата на нашия печат е да мобилизираме българските работници, работнички, селяни и селянки на борба срещу завоевателната политика на българския империализъм за осуетяване на готвещата се война и въоръжена антисъветска интервенция, да мобилизира трудещите се маси у нас на борба под лозунга за правото на Македония, Добруджа и Тракия за пълно национално самоопределение до отделяне в самостоятелна държавна единица под лозунга за единен работнически фронт на пролетариата и угнетените народи и националности на Балканите.

Дългът на в.”Работничка” е да провежда неуморно тази задача сред трудещите се жени без което самото нейно изпълнение е невъзможно, а не да допуща такива грешки, които я правят несъзнателно проводник на великобългарския шовинизъм.
Надяваме се, че редакцията на в.”Работничка” ще разбере добре своята грешка и ще я поправи, не само чрез необходимата за случая самокритика, но и чрез всестранното подобрение на вестника, чрез работата за неговото издигане на ленинска височина за да бъде той истински борчески тръбач на класовата пролетарска идеология и класов организатор на работничките и всички трудещи се жени в нашата страна. 



Гласувай:
13



1. monarchism - Да, а сега всички комунисти се пишат ...
28.04.2012 19:46
Да, а сега всички комунисти се пишат националисти, макар че дори и днес са раздвоени в чувствата си щом стане дума за откъсване на територии от Югославия. :)
цитирай
2. анонимен - Кой е авторът?
28.04.2012 21:18
Любопитен съм кой е написал това. Ясно е, че една личност не може да се отъждествява с цяла партия както Волен Сидеров не може да се отъждествява със СДС от времето когато пишеше за "Демокрация". Тъй че, ДАЙ ДА ВИДИМ АВТОРА.
цитирай
3. nkf - Да, а сега всички комунисти се пишат ...
28.04.2012 23:17
monarchism написа:
Да, а сега всички комунисти се пишат националисти, макар че дори и днес са раздвоени в чувствата си щом стане дума за откъсване на територии от Югославия. :)

Никак не са раздвоени! Като един са в защита на братската им сърбославия. За русия да не говорим. Раздвоението и индефирентността е само по отношение на България.
цитирай
4. nkf - Любопитен съм кой е написал това. ...
28.04.2012 23:23
анонимен написа:
Любопитен съм кой е написал това. Ясно е, че една личност не може да се отъждествява с цяла партия както Волен Сидеров не може да се отъждествява със СДС от времето когато пишеше за "Демокрация". Тъй че, ДАЙ ДА ВИДИМ АВТОРА.

Това е публикувано в посоченият брой на съответния вестник, всичко е указано съвсем точно. Колкото до това КОЙ го е писал няма никакво значение, защото написаното съвпада с последвалите исторически събития, които към ден днешен са или факт, или не са поради други причини. Идеята за македонска, добруджанска и т.н. нации е прилагана и изповядвана от комунистическата партия и това е факт. Както е реализиран факт и идеята за македонска нация.

цитирай
5. shtaparov - За тия отвратителни глупости, п...
30.04.2012 00:33
За тия отвратителни глупости,писани от жалките комунистически отрепки срещу собствените им роднини важи народната мъдрост "Луд умора нема"!!!
цитирай
6. nkf - За тия отвратителни глупости, п...
30.04.2012 01:31
shtaparov написа:
За тия отвратителни глупости,писани от жалките комунистически отрепки срещу собствените им роднини важи народната мъдрост "Луд умора нема"!!!

Едва ли "луди" е най-точната диагноза за червените майцепродавци. Тук говорим за патология, която е комплексна.
цитирай
7. socialismus - Кой, учена главо, си постави за цел "демонтирането на системата"?
30.04.2012 04:32
И страната бе разградена и разпродадена? Не беше ли Ф. Димитров и Костов? Не Западни покрайнини и Македония, ние загубихме България. Пък вие едно си знаете толкова години и не виждате кой на къде ни води. Всички разумни избиратели се отдръпват от сините продажници, а вие стоите като говедо вързано за слива. Е, като няма своя воля, всичко е по неволя. Чао.
цитирай
8. boristodorov56 - Комун.онанизмЪт е навлякъл такива огромни беди на българския народ,
30.04.2012 07:16
че му е гарантирал неговото изчезване, така както искат техните руско-съветски братя!
Никой - дори турците - не се успели да прекършат българския народ за 500 год.,
а нашите рубладжии го сториха за някакви си 60-70 год.

Като отнемеш собствеността и вярата на един народ - той неизбежно губи своята идентичност и изчезва. Точно така постъпиха кремълските фанариоти - днес последствията са на лице.
цитирай
9. nkf - И страната бе разградена и разпр...
30.04.2012 10:58
socialismus написа:
И страната бе разградена и разпродадена? Не беше ли Ф. Димитров и Костов? Не Западни покрайнини и Македония, ние загубихме България. Пък вие едно си знаете толкова години и не виждате кой на къде ни води. Всички разумни избиратели се отдръпват от сините продажници, а вие стоите като говедо вързано за слива. Е, като няма своя воля, всичко е по неволя. Чао.

Как кой демонтира системата? Ами вие, комунистите. Но тука темата е за предателското отношение на комунистическата партия по националния въпрос. Затова, придържай се към темата- смисъл от празни приказки няма.

П.С. Самият ви главатар- копанарина тодор живков, призна, че социализЪма е едно недоносче.Каза го в прав текст. И "чао" е хашлашка дума, небългарска, другарю, "загирижен" за България, социалист.
цитирай
10. nkf - че му е гарантирал неговото изче...
30.04.2012 11:06
boristodorov56 написа:
че му е гарантирал неговото изчезване, така както искат техните руско-съветски братя!
Никой - дори турците - не се успели да прекършат българския народ за 500 год.,
а нашите рубладжии го сториха за някакви си 60-70 год.

Като отнемеш собствеността и вярата на един народ - той неизбежно губи своята идентичност и изчезва. Точно така постъпиха кремълските фанариоти - днес последствията са на лице.

Като заговори за фанариоти, чувам, че ченгетата в раса, начело със съветският Кирили, поднесли цветя на алоьошата, в Пловдив.
Иначе си прав за всичко, което казваш. Единственото решение е лустрация, плюс още някои неща, за да се откъсне червения октопод от България.
цитирай
11. monarchism - Като заговори за фанариоти, чувам, ...
30.04.2012 21:01
nkf написа:
Като заговори за фанариоти, чувам, че ченгетата в раса, начело със съветският Кирили, поднесли цветя на алоьошата, в Пловдив.

А пък Волен Сталинов каза при Цветанка Ризова, че кирил бил истински духовен водач. ;)
цитирай
12. shtaparov - Комунизмус-глупизмус-кретенизмус:
01.05.2012 01:05
socialismus написа:
И страната бе разградена и разпродадена? Не беше ли Ф. Димитров и Костов? Не Западни покрайнини и Македония, ние загубихме България. Пък вие едно си знаете толкова години и не виждате кой на къде ни води. Всички разумни избиратели се отдръпват от сините продажници, а вие стоите като говедо вързано за слива. Е, като няма своя воля, всичко е по неволя. Чао.

Ф.Д-ов и Кост. ги роди соц. системата,накъдето и да ни водеха те. Поне единият от тях е прикрит комуноид,който редовно изпълнява партийните си поръчения,но народът вече не му вярва. България ние я загубихме още на 9.9.1944 г. но се оказа,че още мно-о-о-го имало да губим по вина на червените окупатори! Продажниците у нас ги възпитаваше най-вече соц.системата: не че природата съвсем не ги раждаше и дотогава,но "партията" гарантирано си ги прибираше и ги пирпознаваше. И "сините" отдавна вече нямат никакво значение за политическия живот на България: някои соц мошеници се погрижиха това да стане,а СДС,
колкото и любимо да бе в началото на народа,бе акуширана от тях рожба. Когато народът го усети,отдръпна доверието си от СДС и го остави да загине. Но ком/соц/партията,създадена по типа "партия-мафия" ще има своите твърди 7-8% (които при избори стават 10-15 % с открадения вот на негласувалите) още доста дълго време,макар че твърдо установила се тенденция е тя постепенно да губи обществената опора,която й бе осигурила 70 годишната диктатура. Българските говеда отдавна са изядени от комунистите,а стадата им- унищожени. Ти Соце къде си виждал такива напоследък- я ни покажи,за да попроплакнем очи и ние.
А сливите при вашия жалък строй или ги опаткваха гадните парт.секретари,или електоратът им (99,99 %???!!!) ги превръщаше в патока. Но като минахме на менажерна терминология,по-добре да покажем кастовото деление на "партията" и връзката му с темата. От 1919 г. (от тогава е ком.партията) до 1944 г. и от 1990 г. до сега личният й състав се е делял на две основни "касти":
1. Мошеници (10%).
2. Овце (90%).
цитирай
13. nkf - Като заговори за фанариоти, чувам, ...
01.05.2012 21:45
monarchism написа:
nkf написа:
Като заговори за фанариоти, чувам, че ченгетата в раса, начело със съветският Кирили, поднесли цветя на алоьошата, в Пловдив.

А пък Волен Сталинов каза при Цветанка Ризова, че кирил бил истински духовен водач. ;)

Разбира ги Волен тези неща- от далеч надишва кой е духовен и кой не. Предаването не съм го гледал, ама мисля да хвърля едно око, сега.
цитирай
14. monarchism - Като заговори за фанариоти, чувам, ...
02.05.2012 09:58
nkf написа:
monarchism написа:
nkf написа:
Като заговори за фанариоти, чувам, че ченгетата в раса, начело със съветският Кирили, поднесли цветя на алоьошата, в Пловдив.

А пък Волен Сталинов каза при Цветанка Ризова, че кирил бил истински духовен водач. ;)

Разбира ги Волен тези неща- от далеч надишва кой е духовен и кой не. Предаването не съм го гледал, ама мисля да хвърля едно око, сега.

Да, виж. Сталинов каза също, че китайският посланик му бил приятел и че Чайна искала да инвестира в България не знам си колко милиарда. :D Трябвало страната ни да "погледне" към страни като Рашка, Чайна и Бразилия, откъдето щяли да дойдат сериозните инвестиции, не мизерните еврофондове. ;)
цитирай
15. nkf - Като заговори за фанариоти, чувам, ...
02.05.2012 11:43
monarchism написа:
nkf написа:
monarchism написа:
nkf написа:
Като заговори за фанариоти, чувам, че ченгетата в раса, начело със съветският Кирили, поднесли цветя на алоьошата, в Пловдив.

А пък Волен Сталинов каза при Цветанка Ризова, че кирил бил истински духовен водач. ;)

Разбира ги Волен тези неща- от далеч надишва кой е духовен и кой не. Предаването не съм го гледал, ама мисля да хвърля едно око, сега.

Да, виж. Сталинов каза също, че китайският посланик му бил приятел и че Чайна искала да инвестира в България не знам си колко милиарда. :D Трябвало страната ни да "погледне" към страни като Рашка, Чайна и Бразилия, откъдето щяли да дойдат сериозните инвестиции, не мизерните еврофондове. ;)

Сталинов си е евразиец и вече явно дори не завоалира тези си възгледи. Поне доскоро използваше някаква проевропейска реторика и можеше да заблуди някой, ама сега... Освен това, явно се цели и в електората на "б"кп, на който пак му се привиждат нови сесесерета и общности на "прогресивни" държави (задължително от 3-тия свят), които аха-аха да катурнат Европа-та и Щатите ведно с капитализЪма и империализЪма. Да не забравя и фашистите от Южна Корея, които денонощно заплшат чучхетата на Север:). Но тъй и тъй сме заприказвали за юнака Сталинов Волен, редно е да отблежим, че е политически труп и парламент, от тук насетне, ще види през крив макарон. То и от "б"сп няма как да му ударят едно рамо- в криза са, горките :).
цитирай
16. monarchism - Сталинов никога не е крил еврази...
02.05.2012 16:54
Сталинов никога не е крил евразийските си мераци. Дори имаше статия преди няколко години, в която призоваваше за присъединяването на Русия към ЕС.

Най-добре ще е този червенушковец да не влезе в следващия парламент. Една руска партия по-малко.
цитирай
17. nkf - Сталинов никога не е крил еврази...
03.05.2012 12:38
monarchism написа:
Сталинов никога не е крил евразийските си мераци. Дори имаше статия преди няколко години, в която призоваваше за присъединяването на Русия към ЕС.

Най-добре ще е този червенушковец да не влезе в следващия парламент. Една руска партия по-малко.

Няма, няма да влязат в парламента :).Така като гледам, освен някой пенсиониран фатмак или безработен лумпен, няма кой да се излъже да гласува за тях. Не че електората им и досега беше кой знае колко по-различен, ама сега ще бъде изключително консистентен. Сега се сещам, че по едновреме атакистите ходеха по циганските махали да привличат цигани за членове на партията си.:) Смях. Патриоти също като идола им т. живков.
За еваразийството Сталиново си прав, то си е константа, обаче имаше един период, когатобеше наметната една европейска "мантия" и "Атака" се представяше в "европейска" светлина. Тогава и Сталинов се срещаше с Льо Пен, Хайде и други. Сега обаче, виждайки, че загива парламентарно и политически явно търси спасение от тези, които го създадоха- "Б"КП/"Б"СП, русия,газовиците... Изобщо сме свидетели на едно преформатиране, а може би и направо началото на края на перестроечната система, наречена "преход", ведно със соц. "елита" и. Изглежда Б.Б. ще загаси светлините.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: nkf
Категория: Политика
Прочетен: 2535805
Постинги: 393
Коментари: 3802
Гласове: 20218
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930