Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.02.2016 20:46 - Плъховете напускат кораба
Автор: nkf Категория: Политика   
Прочетен: 5608 Коментари: 24 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

       И по-точно другарят Рамзан Кадиров, досегашен президент на Чечения, придворен пазвантин и момче за всичко на Путин, е подал оставка и вече явно не е президент на кавказката миниатюрна псевдодържавичка.

      Като се има предвид, че лично Путин назначи Кадиров за президент и наливаше огромни суми петродолари в първобитната кавказка губерния, с цел да крепи протежето си, то няма как да не се стигне до заключението, че с оттеглянето му нещо непоправимо се е счупило във властовия механизъм на путиновата азиатска сатрапия.       Дааа-а, определено напоследък никак не вървят нещата с русийката: петрола евтин, долари и евра – няма; храните и те недостигат; войните в Сирия и Украйна са закучени...А сега и Рамзанчо напуска сцената на политическия кич в Московията. Явно усеща с кожата си накъде отиват нещата и бърза да се спасява някъде и някак си. Пари си има достатъчно за охолен и спокоен живот.

       Главният въпрос обаче е: Колко му остава на милиционера Путин? Аз лично смятам, че не повече от година - година и половина, или най-много две. Все пак се надявам да изкара поне още две години, минимум, за да може съсипията на русийката да е гарантирана, необратима и качествена. Той така ще я подреди, че след неговото „велико и мъдро“ управление, папера й няма да остане.

 



Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. getmans1 - Путягата определено профука въ...
27.02.2016 21:27
Путягата определено профука възможността да стане лидер с лидерите а Великите сили му гласуваха това доверие.
Кой знае какво са замислили с този Рамзан, знаеш колко мюсулмани имат а и тази мигранска вълна срещу ЕС съвсем не е случайна.
цитирай
2. slavimirgenchev1953 - Нали мужиците си го харесват?
27.02.2016 21:29
Нека си стои КГБ-мужикът, гордост на българските русъветофили!
цитирай
3. nkf - Гети, не съм сигурен, че са му гла...
27.02.2016 21:37
Гети, не съм сигурен, че са му гласували доверие, просто мистър Буш младши даде възможност на милиционера и подопечната му псевдодържава да захлеби заради скъпия петрол. Не вярвам, че някой от истинския елит гледа на дребния плъхок от канцеларията на КГБ в Дрезден като на нещо повече от домашна прислужница. А Рамзан просто бяга, щото парите свършиха, щото утре съплеменните му главорези ще кажат "ама ти нали каза, че пари/разбирай евра или долари/ ще има"?- Да, ама пари няма. И като нищо могат да му резнат главата като на пиле. Пък и сигурно половин чечения е пострадала под якаква форма от Рамзанчо и джигитите му. Та, бая чеченци сигурно сикат да го докопат. От друга страна рамзан и путин са като скачени съдове, но сега властовата връзка е счупена. Абе, нещата стават от интересни по-интересни. - Корабът именуван русия потъва.
цитирай
4. podvodni - Страното е, че по времето на Втората ...
27.02.2016 21:40
Страното е, че по времето на Втората чеченска война, "другарят" Кадиров - баща барабр със синът си Рамзан застават на страната на РФ. Защо ли, при положение, че през първата воъна са били противници на Русия ?
Ами, просто е - защото в Чечня почват да се появяват всякакви олигофрени от рода на Хатаб, който е толкоз чеченец колкото Путин - навахо и почта от името на Чечвя да правят разни золуми на руска земя.
Рамзан става президент не защото е назначен от Путин, а защото, в тази "страна" властта се предава по родов принцип. А от 2011 е преизбарн за втори път.
Обзалаг м се с всеки на каквото иска, че неговият заместник ще бъде копи-пейст на Рамзан и от същият клан. Т.е. Кадиров ще следи изкъсо дейността на своят наследник.
Също така се обзалагам с всеки на каквото поиска, че Путин ще остане на поста си до, минимум, 2020 г. (сегашният му мандат приключва през 2018 г.) и след това, по примера на Елцин, ще назначи своят приемник.
А за това, че в Русия положението е ужасно имаш много здраве от Подводни.
Хората си живеят най-спокойно и храни си иман в огромно изобилие. Че и кинти за да си ги набавят. Бях там и видях със собствените си очи.
цитирай
5. nkf - Нека си стои КГБ-мужикът, гордост ...
27.02.2016 21:50
slavimirgenchev1953 написа:
Нека си стои КГБ-мужикът, гордост на българските русъветофили!

И аз тъй казвам- да стои.
цитирай
6. nkf - Подводния, пускам тъпанарския ти ...
27.02.2016 21:53
Подводния, пускам тъпанарския ти коментар само и само да илюстрирам що за безмозъчна твар си. Пич, ако ще и милион пъти да си бил в русийката, пак нямаш капацитет да стоплиш за какво иде реч. Не знам за какво и на какво се обзалагаш, но аз слагам каса бира, че си дебил. И недей да лъжеш за "изобилието" в русийката, щото нещата са точно обратните /не обратни като тебе/.
цитирай
7. getmans1 - От гледната точка на техния манталитет и така може да се каже но ми се види малко „опростенчески“ а света ...
27.02.2016 22:37
nkf написа:
Гети, не съм сигурен, че са му гласували доверие, просто мистър Буш младши даде възможност на милиционера и подопечната му псевдодържава да захлеби заради скъпия петрол. Не вярвам, че някой от истинския елит гледа на дребния плъхок от канцеларията на КГБ в Дрезден като на нещо повече от домашна прислужница. А Рамзан просто бяга, щото парите свършиха, щото утре съплеменните му главорези ще кажат "ама ти нали каза, че пари/разбирай евра или долари/ ще има"?- Да, ама пари няма. И като нищо могат да му резнат главата като на пиле. Пък и сигурно половин чечения е пострадала под якаква форма от Рамзанчо и джигитите му. Та, бая чеченци сигурно сикат да го докопат. От друга страна рамзан и путин са като скачени съдове, но сега властовата връзка е счупена. Абе, нещата стават от интересни по-интересни. - Корабът именуван русия потъва.


... действително да помогне на Русия но трябваше да избере някой без комплекси за малоценност.
цитирай
8. getmans1 - Много е прав домакина, тъпанарски ти е коментара и няма две мнения по въпроса. Пожелавам на сина ти да се изучи и да работи за родината си, че баща му явно, неф
27.02.2016 22:42
podvodni написа:
Страното е, че по времето на Втората чеченска война, "другарят" Кадиров - баща барабр със синът си Рамзан застават на страната на РФ. Защо ли, при положение, че през първата воъна са били противници на Русия ?
Ами, просто е - защото в Чечня почват да се появяват всякакви олигофрени от рода на Хатаб, който е толкоз чеченец колкото Путин - навахо и почта от името на Чечвя да правят разни золуми на руска земя.
Рамзан става президент не защото е назначен от Путин, а защото, в тази "страна" властта се предава по родов принцип. А от 2011 е преизбарн за втори път.
Обзалаг м се с всеки на каквото иска, че неговият заместник ще бъде копи-пейст на Рамзан и от същият клан. Т.е. Кадиров ще следи изкъсо дейността на своят наследник.
Също така се обзалагам с всеки на каквото поиска, че Путин ще остане на поста си до, минимум, 2020 г. (сегашният му мандат приключва през 2018 г.) и след това, по примера на Елцин, ще назначи своят приемник.
А за това, че в Русия положението е ужасно имаш много здраве от Подводни.
Хората си живеят най-спокойно и храни си иман в огромно изобилие. Че и кинти за да си ги набавят. Бях там и видях със собствените си очи.

цитирай
9. nkf - На русия не може да се помогне, това ...
27.02.2016 22:53
На русия не може да се помогне, това по дефолт /лично мнение/. Не обичам да мисля в категории обясняващи битието с коспирация, НО: Путин е сив, посредствен, комплексиран, амбициозен, безскрупулен, циник и прагматик, трениран да с еподчинява безусловно, верен на КПСС и господарите си. Следователно - идеален кандидат за президент - дори не е нужно постоянно да му се дърпат конците - той сам играе само с едно бутване. Точно с тези си качества/недостатъци той доведе русйката до положението, в което се намира към ден днешен. А защото това да не е планирано и видяно през призмата на (без)личността "путин"? Смяташ ли, че путин държи всичко под контрол? Аз не мисля.
цитирай
10. slavimirgenchev1953 - Подводиня, зав, ок с номера, кухия -
27.02.2016 23:00
баси менажерията, баси чудото, олигофрен до олигофрена. И като добавиш и Хвалиери...
цитирай
11. nkf - баси менажерията, баси чудото, ...
27.02.2016 23:18
slavimirgenchev1953 написа:
баси менажерията, баси чудото, олигофрен до олигофрена. И като добавиш и Хвалиери...
Пак ти обръщам внимание, че съвсем незаслужено пропускаш един от най-големите кухели - рустам.
цитирай
12. vencivaleri1951 - Хубавото на мечтите авторе е , че са безплатни
28.02.2016 02:07
За Кадиров:
Той не бяга, не напуска кораба , а го гонят и това е ясно за всеки който следи какво се случва в Русия. В Думата депутати директно го обвиниха в корупция, в превишаване на пълномощията си. Все пак поради спецификата на чеченския темперамент , на Кадиров му се дава възможност да напусне поста си с достойнство, а не например някой разсилен на Путин да съобщи по медиите , че с президентството на Кадиров е свършено. Подобен лош пример вчера чухме по "Канала"-Цветанов съобщи на Плевнелиев публично, че ГЕРБ ще заложи на друга двойка.
За Путин
Подкрепям становишето на Подводни в случая. Нещо повече , готов съм да се обзаложа и да оставим на съхранение пари в нотариус, пче Путин ако няма здравословен проблем ще изкара мандата си, а и съм готов да заложа също, че рейтингът му в края на мандата няма да е пострадал кой -знае колко

Ипонеже говоренето е едно, а финансово заставане зад думите е съвсем друго, то на който му стиска да заповяда.
цитирай
13. vencivaleri1951 - Славчо,
28.02.2016 02:23
slavimirgenchev1953 написа:
баси менажерията, баси чудото, олигофрен до олигофрена. И като добавиш и Хвалиери...


разбрахме кого вижда в огледалото твоят/нов/ човек- Борисов. На теб пък не ти ли омръзна да гледаш в огледалото един опростачен Слави, който компенсиря еректилната си дисфункция с псуване и обиждане. Нищо не става от теб човече-
да ти се "зарадват"-грозен си, да те ошамарят -кекав си...
цитирай
14. dobronameren - Как така се маха президент?!
28.02.2016 02:30
Да не би да са го убили? Едни руси татари ми се чини.
цитирай
15. teodordetchev - Другарят Подводни, да вземе да уточни, къде ...
28.02.2016 15:27
... точно е бил в Русия при последното си ходене. Защото съвсем един е животът в Москва и в Санкт Петербург, а съвсем друг мъ-ъ-ъ-ничко по-навътре в провинцията. Няма значение дали обичаме или не обичаме Русия - нещата са си такива. Има драматична разлика между стандарта и стила на живот в Москва и в Санкт Петербург и този в останалата част на страната.

Русия може да е велика военна сила, но има тежък демографски проблем - досущ като нашето мило Отечество и като Европейския съюз. Също така има и тежък проблем със СПИН епидемията, което пък е следствие на ширещата се наркомания, за което на времето много допринесе "победоносната" война в Афганистан.

Така че, без значение дали харесваме Русия или не - да си президент на това нещо е изключително тежка задача. Особено ако ти се е приискало да направиш нещо за населението. На времето имаше една чудесна публикация за 700 годишната война между народа и властта в Русия, където се твърдеше (с основание комай), че всеки който се опита да сложи край на войната бива убит.

Последното твърдение се илюстрираше с убийството на Император Алексанъдр Втори - Царят Освободител, човекът отменил крепостното право (иначи казано - крепостното робство) и с убийството на Столипин - човекът, който се е опитал да даде земя на руските селяни. Е, и двамата са ги "оземлили" по най-безкомпромисен начин.

Та така ... Да каже другарят, господинът, гражданинът Подводни, къде точно е бил - в Москва ли, в Брянск ли или някъде в Ханти - Мансийския автономен национален окръг ?
цитирай
16. nkf - vencivaleri1951, не ги разбираш ...
28.02.2016 15:39
vencivaleri1951, не ги разбираш нещата. Еиж сега, ето за какво иде реч: Обяснението за някаква си корумпираност на Кадиров, която е причина за неговото изгонване е слабо и не издържа критика. Нивата на корупция в русийката са такива, че надминават и държавите в централна Африка. Корупцията дотолкова е прояла руската национална и институционална тъкан, и дотолкова се е превърнала в иманентна част от манталитета на руснака, че обвинение към кадиров в този смисъл е нелепо основание за сдаване на поста. От друга страна - обърни внимание - връзката кадиров - путин е такава, че е един от основните фундаменти на за путиновата власт, но и за мирът в чечения, а от там и в РФ. Ето защо кадиров е ключова фигура иобяснения за корупция са залъгалки за малки деца или наивници. Препрочети в старите вестници как путин стана президент, какво обеща, какво ставаше в Кавказ по онова време, кой беше бащата на рамзанчо, как настана мирът в чечения, на каква цена и т.н. Може и да ти светне тогава що за дивотии си написал под статията ми. Иначе аз мечти за русийката нямам, ти и подобните ти имате. Ама няма да се сбъднат. Само слепец и откровен глупак не може да види пропастта, в която се свлича тая проклета разбойническа държава. Но то си е за ваша сметка, не е далече времето, когато нврващо ще се охълцате, четейки новините за русийката. Аз лично се надявам путин да изкара до 2020 г., защото колкото повече стои в кремъл, толкова повече разрухата и колапсът стават необратими; толкова повече изолацията на азиатците ще се засилва, толкова повече не ще могат да избегнат катастрофата.Путин е идеалният рушител на русия и на "руский мир", каквото и да значи тази нелепица. Само че вие, партийците, дюндюркани от комунистическия режим си въобразявате, че тоя мушмурок ще възкреси ссср-то ще дойде с танкове пак в централна европа и ще ви назначи пак за партийни секретари и началници на милицията, с привилегии и заплати. Това обаче няма как да стане, нито практивески, нито теоретично.
цитирай
17. nkf - Казах по-горе, в един от комента...
28.02.2016 15:53
Казах по-горе, в един от коментарите си до Гети, че не обичам хипотезите тип "теория на конспирацията", не защото са глупост, а защото често обясняват неправилно веригите от събития, от начало до край. В случая обаче, и от перспективата на миналите години, съм склонен да мисля, че кремълското джудже е реализиран проект на някоя от големите разузнавателни централи или дори на стоящият по-горе конгломерат от мрежи на истинския елит, който направлява евро-америка. Ти, ако си мислиш, че путин е някакъв суверен държавник, независим / както от вътреруски фактори, така - и още повече, от международни такива/, то значи си откровен глупак, лишен от елементарна способност за преценка, анализ, разъждение и заключение. РФ си отива, и след путин, тя ще се преформатира тероториално, и това е целта. Не си мисли, че този път някой ще я спаси или, че понякакъв начин нещата ще се наредят, както по времето на Наполеон. Не, всичко е коренно различно, а русия няма силни съюзници. Китай ли!? Ха-та Китай отдавна е отворил паст за Сибир. И ще го глътне. Мислиш, че путин ще атакува Европа и САЩ челно!? Грешка! Не може да си го позволи, не иска, а и няма да му позволят - вътрешните и външните фактори. Пък и при челен сблъск русийката неконтролируемо ще се разпадне, а това е неприемливо. За нея е подготвен контролиран, вторичен разпад. Планът е такъв просто. Отегянето на Кадиров е само една индикация на кой етап точно се намира изпълнението на този план. Това е. А ти, и подводния чукундур, ако искате цели се заложете при нотариуса, не струвате и пет стотинки, защото сте едни глупаци и нищо повече. Подводния е и страхлив, освен че е безпросветен малоумник.
цитирай
18. nkf - баси менажерията, баси чудото, ...
28.02.2016 16:00
vencivaleri1951 написа:
slavimirgenchev1953 написа:
баси менажерията, баси чудото, олигофрен до олигофрена. И като добавиш и Хвалиери...


разбрахме кого вижда в огледалото твоят/нов/ човек- Борисов. На теб пък не ти ли омръзна да гледаш в огледалото един опростачен Слави, който компенсиря еректилната си дисфункция с псуване и обиждане. Нищо не става от теб човече-
да ти се "зарадват"-грозен си, да те ошамарят -кекав си...

Дръж се прилично и си мери приказките, защото едва ли точно пък ти си полов атлет и едва ли ще останеш на крака, ако пък аз ти изгърмя един шамар. Тъй че леко с изказванията и го давай по-културно и по-умно.
цитирай
19. nkf - Да не би да са го убили? Едни руси т...
28.02.2016 16:02
dobronameren написа:
Да не би да са го убили? Едни руси татари ми се чини.

Няма данни да е убит, пък и едва ли ще посегнат да го убиват. Все пак да посегнеш на кадиров, не е като да посегнеш на Политковская или Немцов.
цитирай
20. nkf - teodordetchev, където и да е бил ...
28.02.2016 16:11
teodordetchev , където и да е бил подводния глупендър, то без съмнение лъже като циганин или като комунист...което е горе-долу едно и също. Недостигът на стоки в русия не може да се скрие, нито да бъде оборен на базата -"аз бях там - видях". Щото аз пък съм разговарял с руснаци и то руснаци живущи именно в москва и петерсбург и те откровено си казват, че има осезаем дефицит на стоки. Отделно споделят, че част от липсващите стоки се компенсират от ментета с много ниско качество и дори опасни за здравето, но властите си затваряли очите за това. Както си затварят очите и за чудовищната контрабанда, която все пак, малко или много, омекотява ефекта на санкциите и котра-санкциите. Напълно съм съгласен с вашето упоменаване на разликата между москва, петерсбург и останалата част на русия. Да-разликите са врапиращи. Първите два града са просто една витрина, която изсмуква отсналата част на страната. Да, но и във витрината почват да се виждат големи празноти, пукнатини, лъскавото лустро не може да покрие всички системни, икономически, финансови, производствени и т.н. недъзи на недоразумението наречено русия.
цитирай
21. vencivaleri1951 - Виж "чорбаджи"
28.02.2016 20:40
nkf написа:
vencivaleri1951 написа:
slavimirgenchev1953 написа:
баси менажерията, баси чудото, олигофрен до олигофрена. И като добавиш и Хвалиери...


разбрахме кого вижда в огледалото твоят/нов/ човек- Борисов. На теб пък не ти ли омръзна да гледаш в огледалото един опростачен Слави, който компенсиря еректилната си дисфункция с псуване и обиждане. Нищо не става от теб човече-
да ти се "зарадват"-грозен си, да те ошамарят -кекав си...

Дръж се прилично и си мери приказките, защото едва ли точно пък ти си полов атлет и едва ли ще останеш на крака, ако пък аз ти изгърмя един шамар. Тъй че леко с изказванията и го давай по-културно и по-умно.



Не се бъркай в прикадката ни със Слави. Той е устат и писмен достатъчно-повече от достатъчно.
А иначе пред касапницата преобладават опънатите телешки кожи. Така, че кой би останал на крака е спорен въпрос. Може обаче да се докаже на кого му действа повече земното притегляне.В Бургас знам поне две места където човек може да сложи ръкавици и да се направи на Хемингуей:) Аз от 10ина години съм поне по два месеца през лятото наблизо. Така, че можем да опитаме при желание. Ако имаш път към София също.
За глупостта:
Драги , ако тя/глупостта / летеше ти най-вероятно щеше да си астронавт. И не го казвам "възторжено" а със съжаление. Не към особата ти, а към труда който си вложил като читател. Ти си мехлем за тези които са "чели само Винету"
Могат спокойно да казват " Каква полза от четенето-вижте нкф"
Пак за Кадиров
Кадиров старши бе проект/а и партньор/ на Путин. Синът няма визията за бъдещето каквото имаше бащата и остана на ниво уестърн. От две, три години редовно прави заявления , че е пехотинец, войник ...на путин . Тоест подготвял или са му подготвяли
оставката. Най вероятно ще го видим в Близкия Изток с голяма част от хората му. Поне имам това усещане. Ще видим
Повече няма да влизам в блога ти. Мога да боксирам с теб, но за приказка си лековат и невъзпитан
цитирай
22. nkf - vencivaleri1951, струва ми се, че ...
29.02.2016 16:10
vencivaleri1951, струва ми се, че тоя път съвсем "оплете ластиците". Виж какво ще ти кажа, самозабравило се и изкуфяло старче: В моя блог аз решавам кога, къде и на кого да се бъркам, още повече пък, когато самозабравил се лигльо, като тебе, си позволява недопустим език. При това недопустимия език си го позволяваш още с първия си коментар, при това далеч не само под този пост. Глупако, аз няма какво да си говоря с тебе, просто общата ти култура е на толкова ниско равнище, че е безпредметно. Ако не си забелязъл досега, ти никога не си водил разговори с мен - а просто аз съм ти изяснявал и пояснявал определени неща, щото очевидно освен соц. пропагандна плява, в черепната ти кухина друго няма. Та и за какво бих могъл да водя разговори с тебе? За история? Литература? Философия? Право?...За какво? Видяхме те, че си една празна претенция. Та ти даже не можеш да разсъждаваш, а и интелектуалният ти капацитет е като на дете. Всъщност, нали такива "умници", "анализатори" и "стратези" водеха социализЪма към светли бъднини. Е, видяхме, до къде я докарахте с многото си акъл, дето го уж го имате. Така, че останалите глупотевини за Кадиров и Путин можеш да си ги напишеш на едно листче и да ги изядеш. Чакам да ме известиш, когато дойдеш в Бургас, че да ти покажа и силово, че за никакъв чеп не ставаш, хвалипръцко!
цитирай
23. nacionallist - Руската мафия е една от най - опас...
25.03.2016 21:01
Руската мафия е една от най - опасните мафии в света. Путин е кукла на конци командван от бивши съветски генерали от КГБ сега станали олигарси. Целият проблем на Русия идва от нереформираните федерални служби - те контролират икономиката на тази изостанала държава и определят кой кого ще управлява в Кремъл. За съжаление и България все още е в техният капан. :(
цитирай
24. nkf - nacionallist, така е - руската м...
06.04.2016 15:18
nacionallist, така е - руската мафия е наистина опасна. Правя обаче едно уточнение, въпросната мафия е по-скоро еврейска, но базирана в русия и второ - КГБ и руската мафия са едно и също. Просто мафията е по-нисшия отдел, който пряко е ръководен от КГБ. Съгласен съм, че путин е кукла и едно управляемо джудже - педофил и клептоман. Колкото до проблемът на русия, то не съм съгласен, че идва от липсата на някаква си реформа. НЕ! Проблемът на русия са руснаците и тяхната психология, там се корени всичко. При нас проблемите са до голяма степен привнесени и поддържани от определени фактори, но при една дистанция от русия и прекъсване на зависимости и определени връзки, най-сериозните ни проблеми ще изчезнат.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: nkf
Категория: Политика
Прочетен: 2523424
Постинги: 393
Коментари: 3802
Гласове: 20178
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031