Постинг
20.01.2009 14:41 -
Новият Президент на САЩ
Автор: nkf
Категория: Политика
Прочетен: 7775 Коментари: 21 Гласове:
Последна промяна: 20.01.2009 18:01
Прочетен: 7775 Коментари: 21 Гласове:
1
Последна промяна: 20.01.2009 18:01
Днес е встъпването в длъжност на новият президент на САЩ- Барак Хюсеин Обама.Поради това,че в последните месеци той стана център на медиен интерес и разпали дебат по целия свят,затова и аз ще му отделя няколко реда в един скромен коментар.
На първо място няколко щриха на личността на Обама.
Обама е първият цветнокож президент на САЩ,първият президент, който няма пряка връзка с традиционно-доминиращият политиката,управлението (включително президентското),едрия бизнес и финансите елит от Източното крайбрежие (т.нар. east coast establishment).Обама непритежава и културно-религиозната връзка с фундаментите на американската държава и нация.Причините за това са , че Обама е кръвно свързан с Кения, от където е и родом баща му -кенийски мюсюлманин.Самият Обама още от дете е обвързан с ислямската религия ,а след втория брак на майка си с индонезиец живее няколко години в Индонезия-най-ислямската държава в света.В САЩ Обама се отказва от мюсюлманската си религия (както обаче е известно; бивши мюсюлмани,бивши комунисти и бивши негри няма) и става член на една доста особена "християнска" църква,където пасторът й Джеремая Райт проповядва расова омраза срещу белите американци и призовава:" Бог да накаже Америка".Интересно е защо Обама е избрал именно тази маргинална секта за израз на своята религиозност ,а не традиционните за САЩ калвинистки,презвитериански и евангелски църкви.В много свои речи и изказвания Обама завоалирано критикува християнската религия ,а това е доста показателно ,че новият американски президент не споделя християнските ценности.Какво ли ще е вътрешното,субективно, усещане и отношение на личността Обама ,когато положи клетва върху Линкълновата Библия,истинска ли ще бъде тя?
Политическите възгледи на Обама са крайно либерални и със силен левичарски уклон.Това е и обяснението защо той стана любимец на ляво-либералните среди по света.Именно като левичар Обама се застъпва за еднополовите(хомосексуални) бракове ,нещо , което влиза в абсолютно противоречие с християнския морал и с началата на нормалното човешко общество.Напълно е възможно Обама и новата администрация да се опитат да узаконят хомосексуалните бракове.Подобен акт ще има отзвук по цял свят и най-вече в страните , които имат близки политически отношения със САЩ и са в близко културно и цивилизационно отношение с тях, а това значи : цяла Европа, Канада,Австралия,Нова Зеландия.Това най-вероятно ще доведе до повсеместно активизиране и арогантно надигане на всякакви хомосексуални движения и общности, които ултимативно ще поставят пред съответните власти искания за узаконяване на хомосексуалните бракове.И разбира се всички тези гей активисти ще имат подкрепата на администрацията на Обама,която активно ще лобира в тяхна полза.
Във външнополитически план Обама настоява за поетапно,но бързо изтегляне на американските войски от Ирак ,нещо, което не среща подкрепата на военните специалисти и сериозни анализатори.Подобна мярка би довела до кървав хаос в Ирак , който много лесно може да прелее в останалата част на Близкия Изток.Държави като Иран не биха пропуснали да използват това положение и ще активизират терористичните групировки които са под техен контрол и се финансират от Техеран.Естествено главна мишена на всичко това ще бъде държавата Израел и нейните граждани , които за сетен път ще попаднат под безогледния обстрела на ислямистките терористи.Показателно ,във връзка с това, е и отношението на Обама към Израел.Според него :"Израел е хронична язва , която инфектира нашата външна политика".Изглежда ,че Обама ще провежда политика на дистанцираност от Израел и ако това е така, то означава , че евреиската държава ще стане радикална в опитите си за справяне с ислямския тероризъм и далеч по-малко сговорчива с арабските си противници.си.С популизма си Обама дори може да прекъсне Близкоизточния мирен процес и това да се окаже начало на кървава вълна на терор ,която неизвестно къде ще се спре.
По всичко личи ,че с Избирането за президент на САЩ на човек с цветнокож произход ще има едно символно и силно психологическо значение,особено за Европа,където броя на афро-азиатските пришълци застрашително расте.Не е изключено "моделът Обама" да бъде използван от европейските леви и либерали ,издигайки за претнденти за държавни и правителствени постове цветнокожи кандидати.
Това може да постави под сериозна заплаха културната и национална идентичност на европейските държави и нации.
Във вътрешната политика на САЩ поведението,личността и политиката на Обама може да доведе до сблъсъци на расова и религиозна основа.Обещанията , които са поети от него са главно към ниските слоеве на американското общество,а това значи , че са предимно към цветнокожите малцинства.Тези обещания имат социален характер и са свързани с огромни бюджетни разходи, но не е ясно от къде , в условията на рецесия, ще дойдат необходимите средства? Дали това няма да взриви негърските гета и да доведе до сблъсъци, пред които расовите вълнения от 1993 г. в Лос Анджелис да ни се сторят дребен проблем?Дали е възможно при такава неблагоприятна вероятност подобни бунтове и сблъсъци да "прелеят" и в Европа, и арабите във Франция,Белгия,Германия и т.н. отново да палят коли, и да вандалстват,а в България циганите отново да крещят "смърт за българите"?
Предстои ни да видим до какви размествания на политическите и икономическите пластове в САЩ и по света ще доведе популизма в думите и поведението на Обама претворени в официална политика на САЩ.Дали сложната обществена "тъкан " на нация като американската ще се окаже непосилна задача за един случаен пришълец?Дали външната политическа линия на Обама ще е смислена алтернатива или безумен експеримент продиктуван от личностната същност на новия Президент?
На всички тези въпроси отговор ще даде времето след днешният двадесети януари.
Аз силно се надявам нищо от това, което съм написал по-горе да не се сбъдне.
Но все пак с левичар и криптомюсюлманин , като Обама, на чело на най-мощната държава в света ,обезпокоителните неизвестни са прекалено много.
На първо място няколко щриха на личността на Обама.
Обама е първият цветнокож президент на САЩ,първият президент, който няма пряка връзка с традиционно-доминиращият политиката,управлението (включително президентското),едрия бизнес и финансите елит от Източното крайбрежие (т.нар. east coast establishment).Обама непритежава и културно-религиозната връзка с фундаментите на американската държава и нация.Причините за това са , че Обама е кръвно свързан с Кения, от където е и родом баща му -кенийски мюсюлманин.Самият Обама още от дете е обвързан с ислямската религия ,а след втория брак на майка си с индонезиец живее няколко години в Индонезия-най-ислямската държава в света.В САЩ Обама се отказва от мюсюлманската си религия (както обаче е известно; бивши мюсюлмани,бивши комунисти и бивши негри няма) и става член на една доста особена "християнска" църква,където пасторът й Джеремая Райт проповядва расова омраза срещу белите американци и призовава:" Бог да накаже Америка".Интересно е защо Обама е избрал именно тази маргинална секта за израз на своята религиозност ,а не традиционните за САЩ калвинистки,презвитериански и евангелски църкви.В много свои речи и изказвания Обама завоалирано критикува християнската религия ,а това е доста показателно ,че новият американски президент не споделя християнските ценности.Какво ли ще е вътрешното,субективно, усещане и отношение на личността Обама ,когато положи клетва върху Линкълновата Библия,истинска ли ще бъде тя?
Политическите възгледи на Обама са крайно либерални и със силен левичарски уклон.Това е и обяснението защо той стана любимец на ляво-либералните среди по света.Именно като левичар Обама се застъпва за еднополовите(хомосексуални) бракове ,нещо , което влиза в абсолютно противоречие с християнския морал и с началата на нормалното човешко общество.Напълно е възможно Обама и новата администрация да се опитат да узаконят хомосексуалните бракове.Подобен акт ще има отзвук по цял свят и най-вече в страните , които имат близки политически отношения със САЩ и са в близко културно и цивилизационно отношение с тях, а това значи : цяла Европа, Канада,Австралия,Нова Зеландия.Това най-вероятно ще доведе до повсеместно активизиране и арогантно надигане на всякакви хомосексуални движения и общности, които ултимативно ще поставят пред съответните власти искания за узаконяване на хомосексуалните бракове.И разбира се всички тези гей активисти ще имат подкрепата на администрацията на Обама,която активно ще лобира в тяхна полза.
Във външнополитически план Обама настоява за поетапно,но бързо изтегляне на американските войски от Ирак ,нещо, което не среща подкрепата на военните специалисти и сериозни анализатори.Подобна мярка би довела до кървав хаос в Ирак , който много лесно може да прелее в останалата част на Близкия Изток.Държави като Иран не биха пропуснали да използват това положение и ще активизират терористичните групировки които са под техен контрол и се финансират от Техеран.Естествено главна мишена на всичко това ще бъде държавата Израел и нейните граждани , които за сетен път ще попаднат под безогледния обстрела на ислямистките терористи.Показателно ,във връзка с това, е и отношението на Обама към Израел.Според него :"Израел е хронична язва , която инфектира нашата външна политика".Изглежда ,че Обама ще провежда политика на дистанцираност от Израел и ако това е така, то означава , че евреиската държава ще стане радикална в опитите си за справяне с ислямския тероризъм и далеч по-малко сговорчива с арабските си противници.си.С популизма си Обама дори може да прекъсне Близкоизточния мирен процес и това да се окаже начало на кървава вълна на терор ,която неизвестно къде ще се спре.
По всичко личи ,че с Избирането за президент на САЩ на човек с цветнокож произход ще има едно символно и силно психологическо значение,особено за Европа,където броя на афро-азиатските пришълци застрашително расте.Не е изключено "моделът Обама" да бъде използван от европейските леви и либерали ,издигайки за претнденти за държавни и правителствени постове цветнокожи кандидати.
Това може да постави под сериозна заплаха културната и национална идентичност на европейските държави и нации.
Във вътрешната политика на САЩ поведението,личността и политиката на Обама може да доведе до сблъсъци на расова и религиозна основа.Обещанията , които са поети от него са главно към ниските слоеве на американското общество,а това значи , че са предимно към цветнокожите малцинства.Тези обещания имат социален характер и са свързани с огромни бюджетни разходи, но не е ясно от къде , в условията на рецесия, ще дойдат необходимите средства? Дали това няма да взриви негърските гета и да доведе до сблъсъци, пред които расовите вълнения от 1993 г. в Лос Анджелис да ни се сторят дребен проблем?Дали е възможно при такава неблагоприятна вероятност подобни бунтове и сблъсъци да "прелеят" и в Европа, и арабите във Франция,Белгия,Германия и т.н. отново да палят коли, и да вандалстват,а в България циганите отново да крещят "смърт за българите"?
Предстои ни да видим до какви размествания на политическите и икономическите пластове в САЩ и по света ще доведе популизма в думите и поведението на Обама претворени в официална политика на САЩ.Дали сложната обществена "тъкан " на нация като американската ще се окаже непосилна задача за един случаен пришълец?Дали външната политическа линия на Обама ще е смислена алтернатива или безумен експеримент продиктуван от личностната същност на новия Президент?
На всички тези въпроси отговор ще даде времето след днешният двадесети януари.
Аз силно се надявам нищо от това, което съм написал по-горе да не се сбъдне.
Но все пак с левичар и криптомюсюлманин , като Обама, на чело на най-мощната държава в света ,обезпокоителните неизвестни са прекалено много.
Д-р Костадин Шахов е новият кмет на Общи...
Reality Killed The Video Star - новият а...
The Circle - новият албум на Bon Jovi!
Reality Killed The Video Star - новият а...
The Circle - новият албум на Bon Jovi!
Следващ постинг
Предишен постинг
Хайде...почна се с поредицата постове посветени на новият американски президент...туй то..
цитирайВсъщност в лудата еуфория около лицето Обама (предизвикана неясно от какво) това е единствения смислен анализ на ситуацията, който ми попада.
Дано повече хора си отворят очите за истината. По-добре късно, отколкото никога.
цитирайДано повече хора си отворят очите за истината. По-добре късно, отколкото никога.
3.
sparhawk -
няколко забележки
20.01.2009 17:35
20.01.2009 17:35
Хич не ми пука, ако Обама разрежи на обратните да се вземат, ако стабилизира икономиката и спре икономическата криза, това е много по-ценно. Що се отнася до християнските неща - не всички хора са протестанти, включително в САЩ и според мен е много добре да се ограничи влиянието на хората, споменати в сайта Theocracy Watch. Защото последните са значително по-радикални от нещастния Райт.
цитирай
4.
анонимен -
Analizi
20.01.2009 17:51
20.01.2009 17:51
Analizi analizi i v kraina smetka ni6to. Ne se znae kakvo 6te se slu4i, 6te pojiveem i 6te vidim. E, te amerikancite kato izbraha 2 pati Bush kakvo stana sega go pluqt. E dano tozi pat e po razli4no.
цитирайУважаеми,нямам претенция това да е анализ.Аз просто споделих някои мой опасения и нищо повече.Освен това нов коментар,под каквато и да е форма, по отношение на Обама бих си позволил,ако някое от опасенията ми стане факт.
Благодаря за вниманието все пак.
цитирайБлагодаря за вниманието все пак.
boltendahl,благодаря за оценката ,но съм сигурен ,че и други хора са изказвали под една или друга форма своите опасения по отношение на Обама.За съжаление световното левичарство,а и либерализма, са много силни като пропаганда и умеят да манипулират обществеността.
цитирайЩом смяташ , че легализирането на хомосексуалните бракове е незначителна възможност,то уважам мнението ти-то си е твое.За мен обаче ,както и за огромен брой хора ,това има голямо значение .Хетеросексуалността е естествена за хората и осигурява нормалното съществуване на обществото.Обратно-хомосексуалността и нейно пропагандиране,узаконяване и т.н. унищожават обществата, разрушава ги, а това няма как да не се отрази на производството (икономиката),защото производството и възпроизводството са неразривно свързани процеси .Сам разбираш,че хомосексуализма нарушава процеса на възпроизводство ...
Що се отнася до икономиката:С популизъм и обещания за пилеене на пари за социални групи,които са икономически безпереспективни, с увеличение на данъците на най-продуктивните икономически субекти, не виждам как ще се стабилизира и "вдигне" икономиката на САЩ скоро.Очевидно е , че рецесията ще продължи поне още няколко години.
Да, прав си, в САЩ не всички са протестанти,но...
САЩ са създадени от протестанти ,държавата САЩ, нейното конституционно устройство и правила,обществени отношения и икономически напредък са еманация на протестантската етика,морал и дух (най-общо казано).Освен това протестантите там са мнозинство ,така че е нормално да се управлява от протестанти,а не от кълнящи белите американци неясни субекти и криптомюсюлмани.
цитирайЩо се отнася до икономиката:С популизъм и обещания за пилеене на пари за социални групи,които са икономически безпереспективни, с увеличение на данъците на най-продуктивните икономически субекти, не виждам как ще се стабилизира и "вдигне" икономиката на САЩ скоро.Очевидно е , че рецесията ще продължи поне още няколко години.
Да, прав си, в САЩ не всички са протестанти,но...
САЩ са създадени от протестанти ,държавата САЩ, нейното конституционно устройство и правила,обществени отношения и икономически напредък са еманация на протестантската етика,морал и дух (най-общо казано).Освен това протестантите там са мнозинство ,така че е нормално да се управлява от протестанти,а не от кълнящи белите американци неясни субекти и криптомюсюлмани.
8.
анонимен -
Negar prezident. . . doziviahme i ...
20.01.2009 22:53
20.01.2009 22:53
Negar prezident...doziviahme i tova...Dnes v USA - utre i u nas?
цитирай
9.
sparhawk -
nkf
20.01.2009 23:10
20.01.2009 23:10
Хомосексуалността е странност на хората, която засяга много малка част от тях, но това не значи, че въпросната част трябва да бъде унищожавана, смазвана и унищожавана. Аз лично съм против браковете, тъй като религиозните хора го приемат като обида, а техните права също трябва да се зачитат и оттази гледна точка подкрепям така наречения pax от Франция - граждански съюз, който им гарантира юридическа защита, но не е равен на брака.
Аз лично съм оптимист за икономиката при Обама, но няма да стане много бързо. Няколко години ще отнеме.
Що се отнася до протестантизма, аз лично смятам, че фундаменталната му форма е заплаха за свободата на САЩ и на Конституцията. Въпреки това трябва да се отбележи, че Обама в никой случай не е антипротестантски кандидат, тъй като на церемонията в длъжност мисля беше Рик Уорън, който е доста известен протестант, освен това 45% от протестантите в САЩ и 54% от католиците го подкрепиха на изборите, така, че според мен е несериозно той да бъде възприеман като антихристиянски кандидат. Също несериозно е да бъде възприеман и като мюсюлманин и според мен доказателство за това е реакцията на самите ислямски терористи, която бе паникьосано обидена. Освен това още една забележка за протестантите - те са най-много като вероизповедание, но са, ако се не лъжа по статистически данни, под 50%, така, че не е коректно да се каже дори, че са мнозинство.
цитирайАз лично съм оптимист за икономиката при Обама, но няма да стане много бързо. Няколко години ще отнеме.
Що се отнася до протестантизма, аз лично смятам, че фундаменталната му форма е заплаха за свободата на САЩ и на Конституцията. Въпреки това трябва да се отбележи, че Обама в никой случай не е антипротестантски кандидат, тъй като на церемонията в длъжност мисля беше Рик Уорън, който е доста известен протестант, освен това 45% от протестантите в САЩ и 54% от католиците го подкрепиха на изборите, така, че според мен е несериозно той да бъде възприеман като антихристиянски кандидат. Също несериозно е да бъде възприеман и като мюсюлманин и според мен доказателство за това е реакцията на самите ислямски терористи, която бе паникьосано обидена. Освен това още една забележка за протестантите - те са най-много като вероизповедание, но са, ако се не лъжа по статистически данни, под 50%, така, че не е коректно да се каже дори, че са мнозинство.
10.
анонимен -
кучетата си лаят, кервана си върви
21.01.2009 13:44
21.01.2009 13:44
винаги е весело да почетеш малко апокалиптични прогнози при появата на прецеденти и неортодоксални решения. проблема е не че много неща ще се променят, а че май нищо няма да се промени. имайки предвид екипа му, тоя ще е още един дето иска да прави нов бардак с стари курви.
не че защитавам педалите и левите. обратно - първите са ми смешни а вторите направо ги мразя.
мисле си само че и американския президент си е част от системата и трудно би я променил дори да построи джамия срещу капитолия, да бомбандира тел авив и да си даде дъщетите в приемни лесбииски семейства
цитирайне че защитавам педалите и левите. обратно - първите са ми смешни а вторите направо ги мразя.
мисле си само че и американския президент си е част от системата и трудно би я променил дори да построи джамия срещу капитолия, да бомбандира тел авив и да си даде дъщетите в приемни лесбииски семейства
Барак Обама ще бъде последният чернокож президент на САЩ,последният им президент въобще.
цитирайПоздрави за постинга. Допада ми защото не е просто първосигнално прогнозиране, а е обоснован.И аз съм безкрайно разочарована от изманипулирания и елементарен избор на Америка и от това, че за съжаление светът остава зависим от него. Нелепости.. :)
цитирайМомчето бе от Раковски. Обичаше да се шегува:
"Аз не съм католик. Само, майка ми и баща ми са католици"
По същия начин Обама може да каже:
"Аз не съм мюсюлманин. Само двамата ми бащи са мюсюлмани"
цитирай"Аз не съм католик. Само, майка ми и баща ми са католици"
По същия начин Обама може да каже:
"Аз не съм мюсюлманин. Само двамата ми бащи са мюсюлмани"
на американците, но пък показва на какво са способни - и те, и америакнската демокрация. Само там може би тя не е празна приказка...
цитирайНа малко прасе и на негър преиздент се не радвайте.
Щото се не знае к'ва свиня ще излезе.
цитирайЩото се не знае к'ва свиня ще излезе.
16.
анонимен -
Доволен ли си?
25.01.2009 16:17
25.01.2009 16:17
Прочетох расистките ти теории.Сега доволен ли си? То не бяха негри(да не си пострадал нещо от тях? сексуално,а?),не бяха мюсюлмани,комунисти, гейове, протестанти и всякакъв буламач.Каквото е и написаното от теб.Просто един буламач.Я гледай ти кой се загрижил за американските данъкоплатци.Че си губят мангизите по някакви маргинални обществени слоеве без бъдеще и перспективи.Ето кой сметка ще им държи на кесията на богатите янки.Ето го техния вожд и учител.Който ще ги светне как да си вържат гащите.Щото те не знаят,а българите пращят от мозък и назаем могат да им дадат.Някви голтаци поучават свръхвеликата сила Америка.Объркал си времето на раждането си пич!През 40-те години можеше да бъдеш великия вожд и учител на американския народ nkf(превеждам го на български като някъф си).Поздравявам те за помията дето си написал!Прасетата май огладняха, надвечер е.
цитирайАнонимко,очевидно ти е трудно да следиш темата по същество и по-детайлно, и щом това е така, то не вземай отношение.
Въздържай се от глупави писания.
цитирайВъздържай се от глупави писания.
18.
анонимен -
Родозащитникъ
26.01.2009 14:38
26.01.2009 14:38
Аз лично бях за Маккейн и на 100% заставам зад неговите искания за изхвърляне на Русия от Г-8 и за изграждането на ПРО щита в Източна Европа (на практика Централна Европа) срещу тази варварска държава.
Маккейн за разлика от Буш можеше да води доста по-решителна борба срещу Империята на Злото, по подобие на Рейгън. За съжаление, американците си избраха Обама.
Съгласен съм с всичко, което си написал, но все пак смятам, че единственото хубаво нещо, което може да излезе от неговият избор е това, че БСП няма да бъде допуснато на власт пак. Причината не е конкретно в Обама, а по-скоро в Демократическата партия като цяло и политиката, която водеше по времето на Клинтън.
Разбира се нещата са относителни, защото току виж Демократическата партия промени линията си на поведение. Както видяхме Републиканската имаше различни лица по времето на Рейгън и по времето на Буш...
цитирайМаккейн за разлика от Буш можеше да води доста по-решителна борба срещу Империята на Злото, по подобие на Рейгън. За съжаление, американците си избраха Обама.
Съгласен съм с всичко, което си написал, но все пак смятам, че единственото хубаво нещо, което може да излезе от неговият избор е това, че БСП няма да бъде допуснато на власт пак. Причината не е конкретно в Обама, а по-скоро в Демократическата партия като цяло и политиката, която водеше по времето на Клинтън.
Разбира се нещата са относителни, защото току виж Демократическата партия промени линията си на поведение. Както видяхме Републиканската имаше различни лица по времето на Рейгън и по времето на Буш...
Родозащитникъ ,аз мисля,че по отношение на русия няма съществена разлика между Обама и МакКейн(може би само , че МакКейн персонално е изпитал "прелестите" на комунистическото пленничество).С Буш мекия и компромисно-договерен (условно казано) период спрямо русия преключи.
Аз мисля,че може да се поднови "замръзения" ход по разпада на сърбия и ликвидирането на остатъците на руско-съветско влияние на Балканите, като това разбира се не би минало и без разместването на съответните политически пластове и у нас.
Не вярвам , че Демократите , още повече с Клинтънови в изпълнителната власт, ще променят познатата си линия на политическо поведение.
Определено ще настъпят тежки времена за БСП,ДПС и "АТАКА" т.е. за пряката руска агентура.
цитирайАз мисля,че може да се поднови "замръзения" ход по разпада на сърбия и ликвидирането на остатъците на руско-съветско влияние на Балканите, като това разбира се не би минало и без разместването на съответните политически пластове и у нас.
Не вярвам , че Демократите , още повече с Клинтънови в изпълнителната власт, ще променят познатата си линия на политическо поведение.
Определено ще настъпят тежки времена за БСП,ДПС и "АТАКА" т.е. за пряката руска агентура.
20.
анонимен -
Родозащитникъ
28.01.2009 10:09
28.01.2009 10:09
Дано си прав за Обама, защото миналите дни се чу, че Сащ няма да бързат с разполагането на ПРО в Средна Европа.
Отделно, от НАТО заявиха, че за момента няма да приемат Грузия и Украйна в Алианса.
Русия заяви желание за работа със Сащ в Афганистан.
Дано тази "мирна" политика да е само до време, докато премине кризата.
цитирайОтделно, от НАТО заявиха, че за момента няма да приемат Грузия и Украйна в Алианса.
Русия заяви желание за работа със Сащ в Афганистан.
Дано тази "мирна" политика да е само до време, докато премине кризата.
Ще видим в близките месеци как ще се развият нещата,но дано спрямо дивашката русия новата администрация в Белия дом има адекватно отношение.
цитирайВашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене
Блогрол
1. Блогът на Герман Тайгър, особено добри анализи и коментари за войната в Украйна.
2. Блогът на Калоян(Българска Монархия)
3. Блогът на Единствена
4. Забравеният д-р Ганчо Ценов
5. Българите са стари заселници в македония
6. "Хиляда години от смъртта на Св.Климент ли?"
7. Кроватова България и покръстването на българите
8. Народността на старите македонци
9. Декомунизация
10. Епохални времена
11. Блогът на sparotok
12. Лустрация на агентите на държавна сигурност-петиция
13. Блогът на dimenzed
14. татарски фалшификати
15. Петиция за демонтирането на бургаския "Альоша"
16. Демонтиране на паметника на съветската армия
17. Истината за Украйна
18. АТЛАНТИЧЕСКИ СЪВЕТ НА БЪЛГАРИЯ
19. НАТО
20. Контракоментар с Асен Генов
2. Блогът на Калоян(Българска Монархия)
3. Блогът на Единствена
4. Забравеният д-р Ганчо Ценов
5. Българите са стари заселници в македония
6. "Хиляда години от смъртта на Св.Климент ли?"
7. Кроватова България и покръстването на българите
8. Народността на старите македонци
9. Декомунизация
10. Епохални времена
11. Блогът на sparotok
12. Лустрация на агентите на държавна сигурност-петиция
13. Блогът на dimenzed
14. татарски фалшификати
15. Петиция за демонтирането на бургаския "Альоша"
16. Демонтиране на паметника на съветската армия
17. Истината за Украйна
18. АТЛАНТИЧЕСКИ СЪВЕТ НА БЪЛГАРИЯ
19. НАТО
20. Контракоментар с Асен Генов