Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.07.2014 14:00 - Кремълски агитпропчици
Автор: nkf Категория: Политика   
Прочетен: 7403 Коментари: 22 Гласове:
19


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
,     Като своеобразно продължение на предния пост "Мъки постсъветски".

Мъки русофилски

Още: и за качеството на материала в левия – кремълско-КГБ-истки – терористичен разбойнически стан.

                 ***

            Става дума не за друго, а за това що за психоинтелектуална същност е явлението ляв интелигент - руски поклоник. Ако някой възразява, че човек може да е руски почитател и да не е ляв, на такъв  веднага трябва да му се обясни, че е крайно наивен ( за да не бъде наречен направо глупак ), и че такова същество може да има нейде из широкия свят, но в България – не. Тук всички русоблизи са левичари, до един. Без значение самите те какви етикети си слагат. Обаче за да се изследва съществото русофил – интелигент, трябва да се намери подходящ екземпляр. По обективни, същностни причини, характерни за тези твари, задачата е много трудна. Обаче можем по метода на изключването, все пак, да  достигнем до някаква подходяща таргет група или поне до конкретно лице. На първо място веднага изключваме масата каскети и текезесарцървули. Този най-голям стратум от корпуса на русоблизите по-скоро трябва да попадне в кръга на научните интереси на зоолозите. Вторият, значително по-малък слой са представителите на по-масовата работническо-селска интелигенция. Въпреки, че обикновено представителите й обикновено имат средно образование, а понякога дори и полувисше, са с ограничен интелектуален хоризонт, стигащ обикновено до познания относно детайлното приготвяне на кисело зеле, домашна ракия и компоти. Безпределната любов  към русия и соца. на тая група може да се изчерпи само с няколко много глупави опорни точки, които обаче са се превърнали в житейски жалони в постните умове и нисшите души на въпросната група. При това положение няма какво особено да се търси, че и анализира сред работническо-селските „граждани“.

            Така, какво остава? Разбира се, остават  академичните среди. Сред тях да се търси необходимия  образ, та да се види ясно какво точно е интелектуалното и духовно ниво на левака русофил. А от там и да се направи заключение що за homo sapiensi привлича тая необятна и „велика“ русия. И ето- веднага попадам на лицето именувано Людмил  Георгиев, той и професор. Казвам, че е именуван, защото за разлика от хората тоя едва ли е  кръстен в църква, но пък със сигурност е баптисан и причастен в единствено правилното учение на неговия бог -  кашел мордехай леви (известен повече като карл маркс) и пророците ленин, сталин, димитров. Същия очевидно е русофил и горещ борец срещу световния империализъм на САЩ и останалите фашисти, капиталисти и т.н. И още: професора Георгиев е психолог и философ с дипломи от Софийския университет „Св. Климент Охридски“, преподавател, издал солиден брой „научни трудове“. Ето, че ударих в десятката с професора Георгиев – истински ляв интелектуалец и русофил. Няма грешка -това е онеобходимият  образ. И ето какви мисли облича в словесни форми и изразява този академичен титан на русофилията, този ляв интелектуал. Ще цитирам само най-фрапиращите умотворения на този "професор“, с цел да не обременявам писанието си със скудоумен талаш. Въпреки, че талаша е запрофесорчен с научна титла от СУ. Та, от "професора" научаваме невероятната и фрапираща истина, че: „Това е положението, уважаеми дами и господа, говоря на всички онези, които на драго сърце са склонни да предават Европейската цивилизация в ръцете на янките, които нямат нищо общо с нея!“  Интересно с коя цивилизация имат общо въпросните янки, според "професора"? Може би с цивилизацията на инките или ацтеките, или може би с индската цивилизация. Що пък да не със синоистката цивилизация? Да се чуди човек, например тези 30 – 40 милиона американци от ирландски произход къде имат роднини? – Дали в Ирландия или в Тибет, или евентуално по поречието на река Ганг? "Професора" е трябвало да уточни тези досадни детайли. Не става ясно и каква религия се изповядва в САЩ. Обаче щом нямат нищо общо с европейската цивилизация, пустите му янки трябва да са евентуално будисти или хиндуисти, или някакви други? "Професора" явно не знае. Със сигурност обаче "професора" знае, че янките изобщо недолюбват неговата марскистко-ленинска „цивилизация“. Даже в края на крайщата я  пратиха на бунището на историята. Абе, като говорим за янки, все ми се струва, че първом иде реч за обитателите на няколкото североизточни щати на САЩ, дето образуват региона Нова Англия. Ама те там повечето са точно от английски произход, че и сред тях пък щъкат наследниците на първите пилигрими, акостирали с кораба „Майско цвете“ и тръгнали...май беше от Плимут, Англия ( не е от бреговете на Жълтата река). Нищо, карай, туй да е единствения кусур на „професора“, който на всичкото отгоре е и философ. Боже, Боже какви „философи“ се дипломират в СУ. А аз си мислих, че специалността философия в СУ е марка и гаранция за престиж и солидни знания...пък то...Янките нямали общо с европейската цивилизация! Да спра до тук с нищенето на цивилизационния казус, че нещата ще започнат да стават твърде сериозни.
         Да мина на следващия интелектуален бисер на „професора“ Георгиев“. Тоя път интелектуалния бисер на левака – интелектуалец и русофил е категорично свързан с другата му    специалност, а именно психологията. Цитирам : Повече от очевидно е, че покрай войната в Украйна, разширяването на БРИКС чрез сътрудничество със страните от Латинска Америка и последвалата “катастрофа” на малайзийския самолет, много политици, анализатори и журналисти все още не разбират какви процеси наистина протичат в съвременния свят! За българските кретени не искам да говоря, те си знаят… То при така изложена мисъл, едва ли другарят Георгиев разбира какви точно процеси текат в собствената му глава, неже ли в света. Обаче, след като „професора“ споменава БРИКС, то може да се заключи, че тук се прокрадва тънката сянка на непреходната идея, заседнала здраво в чугунените комунистически мозъци, че всеки момент здравите соц. сили ще катурнат омразния капитализъм воглаве със...САЩ, разбира се. Кой друг? Та, явно „професора“ намеква, че БРИКСовете ще забият пироните в ковчега на империализма и капитализма. Разбира се това ще се случи с решаващата помощ на обединените латиноамерикански държави, естествено оглавявани от леви правителства и президенти.
      „Професора“ вероятно си мисли, че категориите отразяващи стойността на качеството и количеството са тъждествени. Да, ама не, както се казва. Хубаво щеше да е „професора“ Георгиев, освен да пише „трудове“, да беше попрочел малко повечко книжки. Например -  „Психологични закони“ от Густав Льобон, би му пояснила защо латиносите никога няма да могат да капичнат бялата, англо-сакска Америка (доколкото си остане такава). Причините за тази невъзможност се коренят именно в...психологията. Колосалната разлика между псхиките на белия американец – протестант от Северна Америка, главно от някакъв германски или германо-келтски произход и метиса или мулата от Латинска Америка. Да, ама „професора“ и по темата психология, дето уж я и преподава, гълта сериозни количества вода и се дави, образно казано.

         Останалата част от текста не си струва да се цитира и коментира, тъй като просто е на нивото на някой обитател на квартал „Факултета“ или „Комлука“. Само за излюстрация ще посоча, че уж академично писание изпъстрено с епитети като „пасмина“, „идиоти“, „кретени“, просто не е академично писание, а брътвеж на прост таксиметров щофьор (с извинение към таксиджийте, уверен съм, че сред тях, все пак, има по-ерудирани хора от „професора“ Георгиев). Тези читатели, които искат да прочетат брътвежите на Людмил Георгиев, моля да последват линка http://afera.bg/pozitsia/65293.html .

         Ето това е всъщност нивото и качеството на левия интелектуалец – русофил. Нищо по-различно от пошло бездарие, некадърност, неинтелигентност, липса на знания и безпардонна простотия. Това представлява каймака на лявата мисъл; това е елита на русофилската идеологема. Това е огледалното отражение и на московския елит на местна почва. Сходните неща се превличат. Няма как на престъпника – простак, милиционер, ченге, неглец и псевдоинтелигент да симпатизира смислена личност. На престъпниците от кремъл симпатизират само аналози на псевдопрофесора Людмил Георгиев. Е, могат ли ограничени простаци, със силно лимитиран интелектуален капацитет и крещяща липса на познавателни натрупвания да съборят така мразените от тях САЩ, че и ЕС? Полюсите където на практика са създадени всички духовни и материални блага на Християнската цивилизация? Е, няма как да стане това. И за да се проумеят тези азбучни истини, няма нужда човек да е професор важното е да има поне среден интелект и да е чел повечко книжки, отколкото евентуално е написал. С това се изчерпва психоинтелектуалният профил на левия русофилски интелектуален елит. Правете сметка какво е качеството на средния и по-долния слой от масата левичари и русофили.

         Наистина русофилската мъка няма край.

 



Гласувай:
22



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lado - Е, доволен съм.
23.07.2014 14:20
Ше му направа един копи-пейст
цитирай
2. nkf - Ше му направа един копи-пейст ...
23.07.2014 14:34
lado написа:
Ше му направа един копи-пейст

Няма проблем, копирай!
цитирай
3. vmir - Имам съвсем непосредствени наблюдения върху аналози на въпросния професор,
23.07.2014 14:50
вярно е, че знания нямат, но за сметка на това винаги знаят с кого да направят необходимата комбина, за да оцелеят и да намерят изцепките им съответните си слушатели и подкрепа дори от онези, които едва ги понасят.
цитирай
4. nkf - vmir, този "професор" ...
23.07.2014 15:02
vmir, този "професор" къде е сега? С кого е направил комбина? Съгласен съм с теб, че точно типажи като гореописания са нагли и с лакти, зъби и нокти се наместват я в предните позиции на някоя актуална партия, я се докопват до професура. Всичко това обаче няма как да практикуват постоянно с успех и значими придобивки за себе си. Всичко е до време, а при тях времето е значително по-скъсено, тъй като са си просто едни хонурувани лумпени. Между другото СДС отиде в небитието точно заради такива.
цитирай
5. vmir - 4. nkf,
23.07.2014 15:41
Съгласен, но нека не бързаме да ги отписваме, защото те на това разчитат. Превъплъщенията и метаморфозите им обаче надхвърлят въображението ни, защото те друго не могат и влагат всичко от себе си именно в тях. Не го знам къде е сега, но от опит знам, че внезапно ще изскочи като матрьошка отнякъде и новото му амплоа няма да е приятна гледка.
цитирай
6. sestra - В зародиш така е замислено,
23.07.2014 19:32
като култов популизъм. Хитро е било насочено към носителите на количество, не на качество. То си е чисто предателство срещу човеците и слава Богу, свърши времето на руската комунистическа зараза.
цитирай
7. nkf - Съгласен, но нека не бързаме да ги ...
23.07.2014 19:46
vmir написа:
Съгласен, но нека не бързаме да ги отписваме, защото те на това разчитат. Превъплъщенията и метаморфозите им обаче надхвърлят въображението ни, защото те друго не могат и влагат всичко от себе си именно в тях. Не го знам къде е сега, но от опит знам, че внезапно ще изскочи като матрьошка отнякъде и новото му амплоа няма да е приятна гледка.

Знаеш ли, възможно е и да си напълно прав, но поне засега съм убеден, че повечето от тях са "приключили"
цитирай
8. nkf - като култов популизъм. Хитро е било ...
23.07.2014 19:47
sestra написа:
като култов популизъм. Хитро е било насочено към носителите на количество, не на качество. То си е чисто предателство срещу човеците и слава Богу, свърши времето на руската комунистическа зараза.

Тук в България тая зараза все още се шири и никак не е свършила. От нас зависи обаче, докога ще я има. Поне тук.
цитирай
9. apostapostoloff - В крайна сметка цялата тази левичарска измет
24.07.2014 06:30
се състои от дупедавци, гьотферени и тъпанари. Между тях няма НИТО ЕДИН истински интелигентен човек. Да не говорим за това, че тези изроди са родоотстъпници и национални предатели.
цитирай
10. ok3223 - Бае, мноогу думи, и пуно с талаш ...
24.07.2014 06:33
Даже те подкрепя гледам и ВМИР - исания, което ясно говори, че сте от един дол дренки,тоест, 100% интиликтуален боклук.
ННали народо дума, че краставите магарета от 9 баира се подушват ...
Да не си там някое омърлушено доцентче, което умира от завист и се опитва курвенски и некадърно да клепе достойни хора ...
На такъв ми мязаш,а знаиш, не си човеко с потенциал, да праи анализи, квалификации и биографии на професори, пред които и за които е просто нула пресечена.
Не ти стига интелекто, а и който клепе други ора, не се ползува с добро ими, и ората, народо го нарича ... МРЪСНИК.
А ТОВА НЕ Е УБАВО ДА ЗНАИШ!
цитирай
11. анонимен - Разсмя ме:)))))))))))))))
24.07.2014 09:23
Благодаря за доброто настроение, което ми създаде от сутринта.
Разбира се, че никой не е сривал онази система. Тя се срина сама - как може да просъществува нещо, което се крепи на такива "велики" умове?
цитирай
12. vencivaleri1951 - А не беше ли мулат
24.07.2014 10:03
първият из равните му в САЩ?:)
И след това откъде у автора това самочувствие спрямо лубатите от Латинска Америка които и срещу българите "арийци и келти":) да ходят последните няма да ги стигнат. Е Бразилия българско момиче я управлява, но то "горкото" е от работническо-селскоцървулски произход. Българските келти са друга работа:)
цитирай
13. gosho568 - Продажна работа...
24.07.2014 11:49
Продажна работа...
цитирай
14. nkf - се състои от дупедавци, гьотферени ...
24.07.2014 11:58
apostapostoloff написа:
се състои от дупедавци, гьотферени и тъпанари. Между тях няма НИТО ЕДИН истински интелигентен човек. Да не говорим за това, че тези изроди са родоотстъпници и национални предатели.

Подписвам се под вашите думи. Социализъм и интелект са несъвместими дадености.
цитирай
15. nkf - Даже те подкрепя гледам и ВМИР - и...
24.07.2014 12:04
ok3223 написа:
Даже те подкрепя гледам и ВМИР - исания, което ясно говори, че сте от един дол дренки,тоест, 100% интиликтуален боклук.
ННали народо дума, че краставите магарета от 9 баира се подушват ...
Да не си там някое омърлушено доцентче, което умира от завист и се опитва курвенски и некадърно да клепе достойни хора ...
На такъв ми мязаш,а знаиш, не си човеко с потенциал, да праи анализи, квалификации и биографии на професори, пред които и за които е просто нула пресечена.
Не ти стига интелекто, а и който клепе други ора, не се ползува с добро ими, и ората, народо го нарича ... МРЪСНИК.
А ТОВА НЕ Е УБАВО ДА ЗНАИШ!

Леко старче, леко, че да не се гътнеш преди САЩ :). За "професора" Людмил Георгиев е ясно. Ти какво викаш, от коя цивилизация си?
П.С. Квалификациите ти към vmr, са достатъчен атестат, че иде реч за твърде интелегентен и качествен човек. Та нали вие комунистите хич не понасяте умните и способни хора. Това между другото е исторически доказан факт.
И тъй, ще побеждава ли световната революция, начело с тавариш путин или няма? :) Какво казваш по въпроса?
цитирай
16. анонимен - Да,
24.07.2014 12:16
хора като Венци много се дразнят от нестандартни и умни хора. Забелязала съм този факт.
цитирай
17. nkf - Благодаря за доброто настроение, ...
24.07.2014 12:17
angpiskova написа:
Благодаря за доброто настроение, което ми създаде от сутринта.
Разбира се, че никой не е сривал онази система. Тя се срина сама - как може да просъществува нещо, което се крепи на такива "велики" умове?

Моля, за нищо. Радвам се, че съм предизвикал приятни емоции. За сриването на онзи режим много може да се каже, но като става дума конкретно за интелектуалните му стожери като лицето Людмил Георгиев, то май става ясно и защо нямаме нобелов лаурет. То май освен един Елиас Канети, други нобелови лауреати нямаме. А и самият Канети само е роден в България и даже не е Българин по рождение.
цитирай
18. nkf - първият из равните му в САЩ?:) И ...
24.07.2014 12:27
vencivaleri1951 написа:
първият из равните му в САЩ?:)
И след това откъде у автора това самочувствие спрямо лубатите от Латинска Америка които и срещу българите "арийци и келти":) да ходят последните няма да ги стигнат. Е Бразилия българско момиче я управлява, но то "горкото" е от работническо-селскоцървулски произход. Българските келти са друга работа:)

Не се разбира хич какво искаш да кажеш, но това си е в реда на нещата при теб. Бразилия и извънземен да я управлява, ще е пак там където по принцип е. Защо това е така - препоръчал съм чудесната книга на Густав Льобон " Психологически закони".
П.С. И идея си нямаш колко нелепо звучи опита ти за ирония на дебелата връзка между българско и келтско/галско. Ма нищо де, това поне е налично, ама вие, когато намерите славянския народ и култура, да не пропуснете да се похвалите. Между другото, ще отделя специална статия по въпроса за дихотомията САЩ и латиносите.
цитирай
19. nkf - Продажна работа. . . За съжаление ...
24.07.2014 12:29
gosho568 написа:
Продажна работа...

За съжаление това е резултата.
цитирай
20. nkf - хора като Венци много се дразнят от ...
24.07.2014 12:33
angpiskova написа:
хора като Венци много се дразнят от нестандартни и умни хора. Забелязала съм този факт.

Няма лошо да се дразни, но поне качествено да изразява раздразнението си. Имам предвид от към наратив.
цитирай
21. vencivaleri1951 - Защо да се дразня?
24.07.2014 14:23
angpiskova написа:
хора като Венци много се дразнят от нестандартни и умни хора. Забелязала съм този факт.


Смешно ми е. Американците не си позволяват да профанизират БРИК и знаят много добре какво би се случило при успех на начинанието. Та това биб бил ефективен съюз на държави с над 2, 5 млрд души население, с три държави в 10тката на световната икономика Никой не мисли да "съсипва" американците/ а и не могат/-просто не искат тях да разсипват

Не е ли расизъм в най -чист вид противопоставянето на латиноамериканския мулат-католик , с американеца- протестант от келтски произход. Още повеме, че втори мандат начело на янките е мулат-е сенегалски мулат:)))
Е как да реагирам освен с насмешка на този натруфен и парадиращ за елитност постинг, като е пълен с безмислици и липса на реалност.
цитирай
22. vencivaleri1951 - Наратив...!?
24.07.2014 18:34
nkf написа:
angpiskova написа:
хора като Венци много се дразнят от нестандартни и умни хора. Забелязала съм този факт.

Няма лошо да се дразни, но поне качествено да изразява раздразнението си. Имам предвид от към наратив.


Леле каква сложна и непозната дума за" руските поклонници" -от Вазов до Валери Петров:) Бъди здрав!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: nkf
Категория: Политика
Прочетен: 2535966
Постинги: 393
Коментари: 3802
Гласове: 20219
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930