Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.04.2021 18:21 - Следизборен въпрос към русофилите
Автор: nkf Категория: Политика   
Прочетен: 4309 Коментари: 21 Гласове:
18


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
         Всъщност, май въпросът трябва да е към любителите на Сталин, Ленин, Путин, комунизмът, всякакви батюшки, катюши, нагайки и античовешката властова система на Русия, която по своята дълбинна същност е била винаги това, което е и днес!

Но както и да е. В България има една групичка политически и криминални престъпници, обвързани именно с античовешката власт в Русия, която групичка, чрез медийните си рупори и текезесарски интелектуалци, като: Иво-дебилът-Христов, геополитикът ха-ха-ха Валентин-анализът-Вацев, носителят на путински тиквен медал Николайчо-ибрикът-Малинов, Костя-забравих му името-Копейкин, лечителят на хамстери Пламен Пасков и т.н. колхозна менажерия, ни проглушават ушите как, видители „Българите са 80 % русофили“ и само чакат сгоден момент и моментално ще гласуват за вливане, ако не в руската федерация, то поне в Евразийския съюз. Официално и законно регистрираните партии на тези откровени предатели и кремълски слуги имат в програмите си предвидени референдуми за излизане от структурите на НАТО и европейския съюз.

Ето, поне две политически партии „Възраждане“ и „Възраждане на отечеството“ /кое е ли е отечеството на Малинов…?/ открито декларират тези мерки и цели.

Ако слушаме кремълската пропаганда на рублофилите тук, то би следвало при 80 % Българи влюбени в Русия и ненавиждащи НАТО и ЕС, партиите на Николай Малинов, Костя Копейкин да имат минимум общо 121 мандата в парламента и да договарят съставяне на правителство, като дадат някое и друго министерство на видни русофили от „Б“СП.

Да, ама – НЕ, както казваше покойният Петко Бочаров! Партиите на русофилите събраха скромните 3/ТРИ/% или изразено в гласове, съгласно междинните резултати на ЦИК малко под седемдесет и три хиляди гласа!

Така, въпросът към тукашниците е: Другари, къде са ви стройните ескадрони; къде са тълпите от хора, които чакаха да ги поведете към Москва и Евразия; къде са милионите избиратели мразещи до смърт ЕС и НАТО?

Изглежда е време за сериозна медийна и академична лустрация, която без съмнение да започне от СУ, като се вземат мерки медиите да не дават под никакво условие думата на такива прононсирани и изобличени от самите събития откровени лъжци и пропагандатори като Вацев, Христов, Пасков, Копейкин; разните жалки женици, развиващи смехотворни – но вредни – проектчета като „Виа евразия“ насред най-старото висше училище в България! Тази мръсна, остатъчна пяна на съветската окупация не може и не бива да бъде търпяна и ден повече!

 

П.С. Правя уточнение по отношение термина русофилия. В случая той не се отнася до руската култура, която има своите колосални личности с достижения на световно ниво. Достатъчно е само да бъдат споменати: Достоевски, Толстой /Лев и Алексей/, Рахманинов, Шостакович, Чехов и др. Тукашните русофили нито познават руската култура, нито ги интересува, тях ги интересува заплащането и слугинажа.




Гласувай:
20



1. germantiger - +
05.04.2021 18:46
напълно съм съгласен с всичко написано от теб

вкл.лексиката и вербалната гресия към червените руски "българи"

имам само една разлика - алексей тослтой за разлика то гения лев толстой

алексито е едно червено лайно, написало няколко абзаца за германските варвари

същите абзаци НЕ е написал за руските/съветски варвари на германска територия след войната

написал ги е под смоленск ли беше харков ли, но не ги е написал в източна прусия лайното руско
цитирай
2. wonderka - Трябва да прибавим към тия проценти ...
05.04.2021 18:48
Трябва да прибавим към тия проценти и БСП, щото те са путинофили, и тогава 18% от гласувалите са от тая порода русофилистици, в блога има няколко от тях.
цитирай
3. germantiger - ++
05.04.2021 18:48
ПС

мен лично много ме дразнеше онова малко лайно ЗАРКОВ, крум зарков ли се казваше

който се будалкаше преди години че измъчвал/разпитвал някой си дядо с партизани

а майка му с киселината по главата никога не съм я жалил - на това са ме научили дргарите
цитирай
4. vencivaleri1951 - За кои избори питаш?
05.04.2021 18:51
Ако е за българските парламентарни на 4 ти април, то си нещо в грешка. Най голямата
група обхващаща всички парламентарни групи в миналия парламент безспорно бе
тази на "Приятели с Русия" Трифонов , не един път се е заявявал като русофил, а и пак публично е казвал , че харесва Путин-балетът не знам
Прозападни партии безспорно са тези от ДБ, но пък лидерът им за сметка на това има предки сериозно свързани с Коминтерна
цитирай
5. apostapostoloff - Най- добрата новина
05.04.2021 18:51
Троянският кон на десницата в БСП Корнелия Нинова успя лека- полека да съсипе отвратителната социалистическа партия. Трябва да я поздравим с този успех, защото социализмът по начало е една много, много лоша идея. Тя няма никаква почва у нас. Не случайно и Тодор Живков наричаше социализЪма недоносче.

По всичко личи, че просташката партия на дребния мошеник Благоев никога повече няма да се възстанови. За да убива, граби, лъже и краде.

Смърт на социализма, свобода на народа!
цитирай
6. nkf - напълно съм съгласен с всичко на...
05.04.2021 19:26
germantiger написа:
напълно съм съгласен с всичко написано от теб

вкл.лексиката и вербалната гресия към червените руски "българи"

имам само една разлика - алексей тослтой за разлика то гения лев толстой

алексито е едно червено лайно, написало няколко абзаца за германските варвари

същите абзаци НЕ е написал за руските/съветски варвари на германска територия след войната

написал ги е под смоленск ли беше харков ли, но не ги е написал в източна прусия лайното руско

За А. Толстой принципно и като цяло си прав, въпреки че не познавам цялото му творчество. Аз съм пристрастен към него, тъй като първото, което прочетох от него беше "петър първи" - беше преди доста години - но много силно ме впечатли. Иначе - руснаците са си шовинисти и никога нищо няма да признаят. Ето, един Солженицин докъде я докара накрая... До путин!
цитирай
7. nkf - Трябва да прибавим към тия проценти ...
05.04.2021 19:30
wonderka написа:
Трябва да прибавим към тия проценти и БСП, щото те са путинофили, и тогава 18% от гласувалите са от тая порода русофилистици, в блога има няколко от тях.

"Б"СП е трудно да бъдат сложени в графата "путинофили" по ред причини, които сега няма да изтъквам тук. Когатос тава въпрос за тази партия, трябва много внимателно да се отделят думите от делата, защото НИКОГА не съвпадат! Единствено вярно е, че в "Б"СП има някакъв кръг от русофили, понеже са свързани главно по лиия на парите с Москва.
цитирай
8. nkf - ПС мен лично много ме дразнеше ...
05.04.2021 19:34
germantiger написа:
ПС

мен лично много ме дразнеше онова малко лайно ЗАРКОВ, крум зарков ли се казваше

който се будалкаше преди години че измъчвал/разпитвал някой си дядо с партизани

а майка му с киселината по главата никога не съм я жалил - на това са ме научили дргарите

Крум Зарков произхожда от висшата и най-тежка номенклатура, а майка му - Ани Заркова, по едно време го играеше съвестна, демократична, либерална, принципна и т.н.; но калтаците си остават калтаци завинаги - кръвта вода не става, но и калта кръв не става! А във вените на тия, тече кал! Разбира се, Крум Зарков е говно, защото и родителите му са говна и дедите му са такива! Носи се слух, че той искал да заема поста на Нинова, което няма да е зле с оглед на това, че съвсем ще ускори изчезването на червената партия!
цитирай
9. nkf - Троянският кон на десницата в БСП ...
05.04.2021 19:38
apostapostoloff написа:
Троянският кон на десницата в БСП Корнелия Нинова успя лека- полека да съсипе отвратителната социалистическа партия. Трябва да я поздравим с този успех, защото социализмът по начало е една много, много лоша идея. Тя няма никаква почва у нас. Не случайно и Тодор Живков наричаше социализЪма недоносче.

По всичко личи, че просташката партия на дребния мошеник Благоев никога повече няма да се възстанови. За да убива, граби, лъже и краде.

Смърт на социализма, свобода на народа!

Именно за това иде реч: Аз също съм на това мнение и още преди години, пред не един и двама души, включително и тук в блога, съм казвал, че Нинова ще погребе "Б"СП. Апропо, по същия начин и путин ще погребе русия! Така че да е жива и здрава Нинова, и все такива "успехи" да носи на левицата! За невъзможността на българска почва да вирее социализъм и комунизъм, си прав: самата върхушка на комунистическата партия го доказа и продължава да го доказва!
цитирай
10. nkf - Ако е за българските парламентарни ...
05.04.2021 19:58
vencivaleri1951 написа:
Ако е за българските парламентарни на 4 ти април, то си нещо в грешка. Най голямата
група обхващаща всички парламентарни групи в миналия парламент безспорно бе
тази на "Приятели с Русия" Трифонов , не един път се е заявявал като русофил, а и пак публично е казвал , че харесва Путин-балетът не знам
Прозападни партии безспорно са тези от ДБ, но пък лидерът им за сметка на това има предки сериозно свързани с Коминтерна

Какво е заявявал Трифонов и коя група за "приятелство" са членували най-много депутати, е без абсолютно никакво значение. Има значение политическата програма и заявените политически намерения. Политическо намерение за референдум и излизане на България от ЕС и НАТО, заявиха партиите на Копейкин и Малинов, и събраха три процента гласоподаватели. Това е положението, харесва ти или не! И престането нагло да говорите от името на всички Българи. Истината е, че сатрапията Русия и вожда й Путин, е харесвана от 10-15 % завършени идиоти, населяващи страната ни!
цитирай
11. ganini - ЧУЛ ВИ ГОСПОД!
05.04.2021 19:58
И 5% е много на БСПето и колкото по-скоро се стопи, толкова по-добре. Но си поживяха на гърба на тоз народ. Делегации, банкети, конгреси: долче вита!
Да не забравяме: Чайковски, Римски- Корсаков, Глазунов, Глинка! Явно Царизмът не е бил тъй жесток, както пролетите- терористи...
цитирай
12. fun1001 - ВВ1951, и другите около 5-6 комУнаХални, местни слугински рупори..Путя е Жидски Проект!!!
05.04.2021 20:40

/И престането нагло да говорите от името на всички Българи./

правилно,и навреме.. го подчертава авторът..
поздрави,мартин за чудесната ремарка..

Какво е заявявал Трифонов и коя група за "приятелство" са членували най-много депутати, е без абсолютно никакво значение. Има значение политическата програма и заявените политически намерения. Политическо намерение за референдум и излизане на България от ЕС и НАТО, заявиха партиите на Копейкин и Малинов, и събраха три процента гласоподаватели. Това е положението, харесва ти или не! И престането нагло да говорите от името на всички Българи. Истината е, че сатрапията Русия и вожда й Путин, е харесвана от 10-15 % завършени идиоти, населяващи страната ни..
цитирай
13. vencivaleri1951 - Когато го даваш хард изглеждаш глупаво приетелко
05.04.2021 21:23
Всеки се прави пророк, заличител, но никой не се замисля върху вота- характеристиката на гласоподавателя, който изхвърли високо Слави, кого подкрепиха мнозинството българи и какво "разпореди" българинът на следващите управници

Мнозинството българи подкрепиха т нар статукво-тоест системните партии- ГЕРБ, БСП, ДПС, които биха могли да имат комфортно мнозинство-около 50 % срещу по малко от 40%
Избирателят на слави- преди всичко млад човек от не големите селища или гастарбайтер. Тоест за Слави гласуваха забравените млади хора, които или са с някакви очаквания , или да си отмъстят на статуквото. От хората гласували за Слави столичаните са около 1 процент, също така не е висок процентът от другите големи градове. Тоест за Слави гласуваха хората с по ниски доходи и с по неясна, да не кажа почти никаква перспектива. С две думи Слави получи не вота на протеста пред НС и МС, а чисто ляв вот. Тоест Слави получи " доход" от несвършената работа на левицата, а и на управляващите. Русофили, русофоби-глупости на търкалета. Вот на безисходицата. Това е най нетрайния вот-губиш го , ако не задоволиш очакванията, независимо дали си обещавал или не. Ако нещо ново стана на тези избори, то е че имаме вече типична десница






fun1001 написа:

/И престането нагло да говорите от името на всички Българи./

правилно,и навреме.. го подчертава авторът..
поздрави,мартин за чудесната ремарка..

Какво е заявявал Трифонов и коя група за "приятелство" са членували най-много депутати, е без абсолютно никакво значение. Има значение политическата програма и заявените политически намерения. Политическо намерение за референдум и излизане на България от ЕС и НАТО, заявиха партиите на Копейкин и Малинов, и събраха три процента гласоподаватели. Това е положението, харесва ти или не! И престането нагло да говорите от името на всички Българи. Истината е, че сатрапията Русия и вожда й Путин, е харесвана от 10-15 % завършени идиоти, населяващи страната ни..

цитирай
14. getmans1 - Българите са благодарни на Русия ...
05.04.2021 22:26
Българите са благодарни на Русия заради 1887 год. даже нещо повече, като наследници на поробен народ са разширили благодарноста си към и другите народи били се под руския флаг, нещо което не се харесва на днешен Кремъл.
Там добре го съзнават този факт и слугински медии и подлоги щедро раздават титлата „русофил„ на всеки неудобен - много мръсен трик и подъл.

Ето тук;

https://www.mediapool.bg/ruskoto-posolstvo-otgovori-na-sasht-ot-imeto-na-bulgaria-news320115.html

... линкаще ти се отвори ... а и нямма да ти отнеме много време 2-3 мин. като го прочетеш ще видиш, че за три месеца това е втори случай ... тия „блратя„ сън не спят да ни мътят главите.
цитирай
15. batogo - !!!:))) Чест и почитания за казаните Истини, Мартине!
06.04.2021 11:15
А, според мен, изроденото във времето русофилско и най-вече путинофилско "възраждане" във всичките му фази, в същност е най-елементарно бездуховно израждане на човешкото същество в патологично човекоподобие, приятелю!
цитирай
16. nkf - Венци, позволявам си да се намеся в ...
06.04.2021 14:33
Венци, позволявам си да се намеся в размяната на реплики между теб и Юлия като засегна два аспекта на твоето изказване: Първо, изобщо не съм съгласен, че русофоби-русофили е някаква глупост! Не е никаква глупост, защото именно руската пета колона в България, използва това стилизиране за да скрие зад него абсолютно и безусловно предателската си дейност!Вземи писанията и изказванията на такива като Иво-дебилът-Христов, Вацев, Пасков, Копейкин, Малинов и ще видиш, че именно те използват прилагателните "русофоби-русофили". Кой въвежда този речник? Второ, говориш за избирателите на Слави и за това леви ли са те или десни. Поантата на статията ми обаче е съвсем друга. Апропо, какви са избирателите на Слави е съвсем ясно - простовати и ограничени хора с чалга /не/съзнание. Е - да, съгласен съм, това е именно характерно за лявото - грубо сетивния примитивизъм и мащаба на стомаха, толкова! Винаги е било така! Става въпрос за това - защо 80% русофили в България, не подкрепиха русофилските партии, които обещаваха излизане от ЕС и НАТО?
цитирай
17. nkf - Българите са благодарни на Русия ...
06.04.2021 14:41
getmans1 написа:
Българите са благодарни на Русия заради 1887 год. даже нещо повече, като наследници на поробен народ са разширили благодарноста си към и другите народи били се под руския флаг, нещо което не се харесва на днешен Кремъл.
Там добре го съзнават този факт и слугински медии и подлоги щедро раздават титлата „русофил„ на всеки неудобен - много мръсен трик и подъл.

Ето тук;

https://www.mediapool/ruskoto-posolstvo-otgovori-na-sasht-ot-imeto-na-bulgaria-news320115.html

... линкаще ти се отвори ... а и нямма да ти отнеме много време 2-3 мин. като го прочетеш ще видиш, че за три месеца това е втори случай ... тия „блратя„ сън не спят да ни мътят главите.

Поведението на руското посолство в България- а това значи официална Русия, е свинство. Само че за това руснаците вина не носят, а вина носим ние, защото им позволяваме това! Апропо, България е била в условия на близки до робството само и единствено в периода 1946-1989 г. НИКОГА ПРЕДИ И СЛЕД ТОВА В БЪЛГАРИЯ НЕ Е ИМАЛО НЕЩО, КОЕТО ДА МОЖЕ ДА СЕ НАРЕЧЕ РОБСТВО! НА РУСИЯ, ОСОБЕНО СЕГАШНА, НЕ ДЪЛЖИМ НИЩО! АБСОЛЮТНО НИЩО!
цитирай
18. nkf - А, според мен, изроденото във вр...
06.04.2021 14:42
batogo написа:
А, според мен, изроденото във времето русофилско и най-вече путинофилско "възраждане" във всичките му фази, в същност е най-елементарно бездуховно израждане на човешкото същество в патологично човекоподобие, приятелю!

Здравей, Огняне. Костя Копейски и останалите русофило-кремълски партии катастрофираха и за пореден път доказаха, че Кремльовските попълзновения в България са обречени и Русия за сетен път ще си счупи зъбите в България!
цитирай
19. zaw12929 - germantiger ИМА ОСНОВАНИЕ ДА МРАЗИ ...
06.04.2021 20:21
germantiger ИМА ОСНОВАНИЕ ДА МРАЗИ РУСИЯ, НО ВСЕКИ БЪЛГАРИН ТРЯБВА ДА ИМА УВАЖЕНИЕ- ДРУГОТО Е ГРУБА ПРОФАНЩИНА
цитирай
20. nkf - germantiger ИМА ОСНОВАНИЕ ДА МРАЗИ ...
06.04.2021 20:43
zaw12929 написа:
germantiger ИМА ОСНОВАНИЕ ДА МРАЗИ РУСИЯ, НО ВСЕКИ БЪЛГАРИН ТРЯБВА ДА ИМА УВАЖЕНИЕ- ДРУГОТО Е ГРУБА ПРОФАНЩИНА

Ние, Българите, също имаме не по-малко основание да мразим Русия, с оглед на безусловните исторически факти. Единствената профанщина е онази на русофил-комунистическите тукшни кремльовци, като тебе, който не сте Българи, а обикновени съветски мангали. Апропо, не искам да говоря от името на Тигъра, но той определено не мрази Русия, а по-скоро червените боклуци българо-руски и т.н., и с основание.
цитирай
21. bojil - Троянският кон на десницата в БСП ...
08.04.2021 18:00
apostapostoloff написа:
Троянският кон на десницата в БСП Корнелия Нинова успя лека- полека да съсипе отвратителната социалистическа партия. Трябва да я поздравим с този успех, защото социализмът по начало е една много, много лоша идея. Тя няма никаква почва у нас. Не случайно и Тодор Живков наричаше социализЪма недоносче.

По всичко личи, че просташката партия на дребния мошеник Благоев никога повече няма да се възстанови. За да убива, граби, лъже и краде.

Смърт на социализма, свобода на народа!

Браво- подкрепям!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: nkf
Категория: Политика
Прочетен: 2523136
Постинги: 393
Коментари: 3802
Гласове: 20178
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031