Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.09.2023 16:33 - Траурен ден
Автор: nkf Категория: Политика   
Прочетен: 1452 Коментари: 20 Гласове:
13


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
          В този ден на траур да почетем паметта на избитите от комунистическите престъпници стотици хиляди Българи, при това не само в настоящите предели на България, но и в Македония, Поморавието и Беломорието. Да запазим минута мълчание и си дадем сметка за злото сполетяло страната и народа ни на тази злокобна дата преди 79 години; превърнало страната ни в бедна, икономически и социално разсипана руско-съветска колония, тип бантустан; пренесла и насадила в характера на не малко Българи черти като страхливост, подлизурство, лъжа, подлост, лицемерие, комплекс за малоценност, национален нихилизъм и безродие. И до ден-днешен България неможе да скъса с онова, което я сполетя на тази проклета дата преди 79 години - с комунизма не може да скъса, затова е на последно място, макар и в ЕС. 
Достойните хора бяха смазани, унищожени и съсипани от комунистическите криминогени и руски слуги. Тези престъпления обаче никога няма да се забравят и неизбежно чаветата на комунистическите престъпници ще платят по един или друг начин, при това с лихвите!

image

image





Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. nkf - Призовавам червените изроди и н...
09.09.2023 18:29
Призовавам червените изроди и нехора да пишат коментари с покаяние и молба за прошка, а не лъжи за ястребинчета и т.н. комунистическа лъжлива пропаганда. В противен случай, просто ще трия, както направих с бруталните лъжи на нечовека круммаймуносвет.
цитирай
2. vencivaleri1951 - Следващият за триене съм
09.09.2023 19:08
Макар, че ще напиша само фактология
Ти вярваш ли и осмисляш ли това което пишеш? Стотици хиляди избити!?
Царство България при последното преброяване ще се установи , че сме малко над 6 млн При стотици хиляди убити/към сто хиляди умират днес годишно/ би значело Катастрофален демографски срив, защото в подобни кървави катаклизми най-голям дял на загиналите са тези във възпроизводителна възраст А така ли е -40 години по късно след 9ти септември ще се отчетат над 9 млн българи Откъде дойде този много сериозен прираст в една разкъсана от "мизерия" страна
-ВНС гласува закон който уреждаше за наследниците на загиналите в репресии след 9ти септември кръвнина. Получиха я малко под 4000 души. Да допуснем , че някои не са оставили наследници, или последните поради някаква причина не са подали искова молба за обезщетение Да са 10, 20%... Е цифрата е измерима със загиналите над 4000 души при бомбардировките над София Това е фактология, която може всеки момент да се провери и цифри над които е не е трудно да се помисли
А че 9ти септември донесе след себе си престъпления, зверства дори е съвършенно вярно, но истината е и че тези истъпления бяха в голяма степен бяха продиктувани от чувството за мъст Ти искаш от мен извинение-за какво? А защо не и за самуловите войници? Аз да искам ли от теб извинение за Стамболийски и първи братовчед на дядо ми, чиято кървава риза размахва Петко Петков в НС, а самият той за постъпката си, след два дена ще бъде застрелян на хвърлей място от НС И това е също фактология и лесно проверима И пребитият почти до смърт братовчед после ще е депутат и ще се изказва в НС, а после за кратко ще е в лагер
Един лош грузинец е казал Всяко престъпление има собствено, бащино и фамилно име
А за ястребинчетата не се гаври с костите им Съсед ми бе едно оцеляло-брат и убиват пред него Бе жена със силно ментален проблем и Давид Елизар я бе приютил в института си от добро сърце Казва бе, защото и сравнително млада почина-тя и преживе беше мъртва Разбира се , това урод
цитирай
3. vencivaleri1951 - продъл
09.09.2023 19:10
Разбира се това уродство бе преекспонирано и за самата нея ровейки се в архивите на инситтута на БКП бе някакво облекчение да разбере , че е биро дело на болен човек, а не на царството, но ястребинчетата са факт
цитирай
4. dobrodan - Не знам дали чаветата ще платят с или без лихви,
09.09.2023 19:31
но към днешна дата управляват страната ни и изобщо не се гласят да сдават властта.
Отгоре на всичко имат и подкрепата на ПосолствоТО.
Това никога няма да го проумея.
цитирай
5. nkf - Валериев, точно теб няма да оставя ...
09.09.2023 20:31
Валериев, точно теб няма да оставя да се измъкнеш по подличкия комунистически начин - да напишеш поредната порция лъжи и да бъдеш току-така изтрит. В твоя случай не само правя изключение, но и пунктуално ще оборя лъжите ти, макар че ти многократно си доказал, че си не просто мерзавец и мръсник, но си и уникално тъп, и каквото и да ти се каже, каквито и исторически - и всякакви други - факти да ти се представят, за теб няма значение. Та за кой комунист истината има значение? Правилно! Карам по ред: Да, не само осмислям, но всяка една моя буквичка е преценена и съобразена с реалността - минала или настояща. За разлика от теб, аз мисля, защото умея да мисля. Ти не еднократно си демонстрирал не просто неумение да мислиш, но въобще липса на способност за мислене. Това обаче е нормално, тъй като не може да си едновременно комунист и способен на мислене. Мисловният процес има дълбоко психическо основание, което е фундирано в такива нравствени качества като способност да се познава лъжа от истина, да се казва истина и т.н.. Това означава, че ти няма как да умееш да мислиш. Нататък: През 1946 г. е извършено преброяване на населението в Царство България /което все пак означава без Беломорието, Македония и Поморавието/ и е установено, че в Царството /все още Царство/ живеят 7 029 349 милиона жители, или иначе казано - над СЕДЕМ МИЛИОНА, а не както ти казваш, цитирам" малко над шест милиона". Твоето малко е цял милион разлика. Това е първата ти лъжа или първото ти изразено невежество в коментар, ти си избери кое е от двете е! Или може би е и двете, а? Аз залагам на второто. Нататък: УБИТИТЕ БЪЛГАРИ от КОМУНИСТИТЕ - това значи такива като теб и от твоята фамилна семка - са точно СТОТИЦИ ХИЛЯДИ. Аз посочих изрично, че става въпрос за извършените убийства не само в пределите на Царството, но и в новоосвободените /после повторно окупирани от сърби и гърци/ територии като Беломорието, Вардарска Македония и Поморавието. Само в България за период от около 4-5 месеца, започващ именно
цитирай
6. nkf - от траурната дата 09. 09. 1944 г. са ...
09.09.2023 20:56
от траурната дата 09.09.1944 г. са убити БЕЗ СЪД И ПРИСЪДА, НАПЪЛНО НЕВИННИ ХОРА, БЪЛГАРИ, НА БРОЙ МИНИМУМ 40 000. Четиридесет хиляди са по силно консервативни оценки, ама много силно консервативни. Във Вардарска Македония сръбските комунисти и местните им подлоги - обикновено български дегенерати избиват за един по-кратък период, започващ от края на 1944 и началото на 45-та над 30 хиляди БЪЛГАРИ. Тук оценките също са доста консервативни! Какво да се каже за терора над Българите в Беломорието, осъществен от червените андарти? И всичко това е буквално в рамките на няколко месеца след 09.09.1944 г. Убийствата извършени после, след първата вълна на терор: извършени в концлагери и затвори. През 1945 г. започват да функционират концентрационни лагери, създадени от "народната власт", именно в тях и в затворите, биват ликвидирани над 100 000 Българи за времето до 1989 г.. В концлагерите и затворите на югославия, сръбските комунисти избиват и репресират още по-голям брой Българи. А колко хора си заминаха от този свят преждевременно, защото животът им бе съсипан от комунистическите престъпници? Лично знам трагичната съдба на такива хора - баща ми, светла му памет, ги познаваше. И това се случва в "либералните" 80-те. Измряха от унижение и мъка, изпораболяха се от рак, захвърлени в мизерия! Да, комунистическият режим изби стотици хиляди Българи! Това е факт! Никакви обезщетения на никого не са плащани. Моето семейство защо не е обезщетено за взетите имоти, за което мръсната ви шумкарска, престъпна власт не е платила и стотинка за това, че ги използваше 45 години! Защо не ни бе върната собствеността в размера, в който беше "експроприирана"? Защо само половината, а? А другата половина? И в чии ръце е сега? Искаш ли да ти кажа? В ръцете на ей такива като тебе, червени цървули! Нататък: Никакви над 9 милиона Българи не е имало в края на 89-та. Числеността на населението през 1985 г. достига 8 милиона и деветстотин хиляди, тоест пак лъжеш с едни нищо и никакви няколкостотин хиляди
цитирай
7. nkf - Обяснението за този демографски ...
09.09.2023 21:12
Обяснението за този демографски прираст е простичко и не е нужно човек да е демограф, та да знае - необходимо е просто малко по-широка обща култура, каквато ти нямаш. Демографските процеси са инертни и демографските сривове и катастрофи никога не се проявяват ей-така-на изведнъж "ХОП". Царство България има устойчив демографски прираст десетилетия наред и затова има два основни фактора - населението е предимно селско и е свързано със земята; здравият морал и нравственост. Когато съветска русия окупира България и поставя на власт престъпниците, към които фамилно се числиш и ти, българските фамилии са многодетни, а и е налице така нареченият "бейби бум" след края на войната. С насилствената урбанизация и идотската индустриализация по съветски модел семейният модел се изменя - семействата имат вече едно-две деца, рядко три. Да, децата вече са по-малко, но по-старите поколения са налице и това води до нарастване на населението в абсолютни числа, но вече е налице възрастово изкривяване. Самите комунистически тартори излагат в официален доклад състоянието на скапаната соц. икономика и то порез 80-те, след 40 години соц. "успехи" и "строителство". Самият живков каза, че социализмът е недоносче. Че беше мизерен, бедняшки и скапан соца. ви е исторически факт, за чийто детайли имам лични, ясни спомени. И - не, не е само липсата на банани /каква идиотщина, какъв строй, каква система: едни пикливи банани не можеше да осигури/, то липсваше всичко, всичко беше дефицит. Пък какво да кажем за качеството на стоките ? Мале-мале! Пък какво да кажем за заплатите - еквивалентни на 50-60 дойче марки или 40-50 долара. За толкова бачкаха Българите по времето на мизерния ви соц. До именно такава катастрофа доведе 09.09.1944 г. Дотолкова беше смачкан Българина през шибания ви социализъм, че чак шумадийските свинепаси и цигани взеха да ни гледат надменно, високомерно и с присмех. Нататък: за ястребинчетата! Това е една мазна, гнусна комунистическа лъжа! Доказана! Ястребинчетата са жертва на
цитирай
8. nkf - партизаните, защото са попаднали ...
09.09.2023 21:24
партизаните, защото са попаднали на укритието им и онези от страх да не ги издадат са ги убили. Още веднъж, ако изрод като тебе, си позволи да пише тук, в моя блог, за ястребинчетата като убити от властите на Царство България, моментално отпада завинаги от всякакви дискусии в моя блог. Нататък: Престъпленията, извършени от такива като теб, бяха продиктувани от Москва и никакви мимикрии за някаква мъст не могат никого да заблудят. Броят избити Българи доказва това. В концлагерите като вкарвахте за какво точно отмъщавахте? И аз не мога да разбера, колко нагъл трябва да си, че да твърдиш, че отмъщаваш за получени наказания на криминални престъпници, типажи извършвали престъпления срещу държавата, подбуждани от чужди държави; за извършени национални предателства /стамболийски/. Не разбирам пък вие какво общо имате със Стамболийски и БЗНС. Че вие БЗНС-то го размазахте. Кой уби Никола Петков? Че аз знаех Николапетковисти - вече не са живи - лежали по затвори и концлагери. То бива гьонсуратлък, ама твоето е ... наистина изродщина. Кой комунистически изрод отмъстихте със смъртта на Сашо Сладура, а?
цитирай
9. nkf - но към днешна дата управляват ст...
09.09.2023 21:27
dobrodan написа:
но към днешна дата управляват страната ни и изобщо не се гласят да сдават властта.
Отгоре на всичко имат и подкрепата на ПосолствоТО.
Това никога няма да го проумея.

Ами те не са спирали да управляват страната и то не само към днешна дата. След като тук не се намериха сили за лустрация и декомунизация, след като един колониален, обиден паметник няма морал да бъде премахнат, както в Полша, Литва, Унгария, Чехия и т.н., ами ще ни яхат комунягите. Посолството ли е виновно. Сигурно американския посланик трябва да свърши нашата работа?
цитирай
10. nkf - Не само си тъп, валериев. Разбираш ...
09.09.2023 21:30
Не само си тъп, валериев. Разбираш от цифри и числа, колкото свиня от шампанско. Ако разбираше, щеше да знаеш, че аз не съм дал цифра, а число! Числото, което съм дал е от 46-та, да и се отнася за коментирания период около окупацията и преврата. Мерзкото ти поведение да се оправдаваш с числа от 34-та, няма да мине. Липсва ти базисна почтеност за да си годен за комуникация. С теб приключих по темата. Няма какво да кажеш, а и на мен не ми се четат лъжи и тъпотии.
цитирай
11. shtaparov - Да- ще помълчим и ще се поклоним пред ...
10.09.2023 21:35
Да- ще помълчим и ще се поклоним пред паметта им!...
цитирай
12. vladtepes - За Сашо Сладура
11.09.2023 14:20
Сашо Сладура е бил откровен сводник, има дори доказани случаи на склоняване на непълнолетни към проституция. Това, че е въдворен в лагер вместо да бъде съден по Наказателен кодекс не го прави невинен.
цитирай
13. vladtepes - Ястребино
12.09.2023 17:37
Убийствата в Ястребино са извършени от редовна армия, командвана от подпоручик Йорданов. За 12 убити отговорността е изцяло негова - няма заповед от по-високо ниво.
цитирай
14. gardener - БРАВО НКФ,
25.10.2023 14:48
със закъснение видях написаното и коментарите ти, все едно съм ги писал аз - това е самата истина, която си изложил и животът, който аз съм живял. На мен внукът ми е Стамболийски и нямам такъв роднина с баща генерал на име Венци. На мен братовчед ми беше настойник на Мозер и не си спомням (дядо да е) да имам роднини, които после да са имали синове генерали от БКП... (такова животно в НРБ няма и не може да има, доколкото министър на "правосъдието" бе ..., но това за цвят). Пък може да излезем далечни роднини с Венци или сватове, знам ли, България е малка страна, но по всички данни и роднини да сме, с него сме от двете страни на барикадата, което май е проклятие за народа ни. Червената сган така ни раздели, че не можем да се гледаме ... братя и сестри. Вчера мислих за онези години и си отговорих, защо се получи на практика така, както е днес, може би някой ден и аз ще го напиша и ще звучи така. Седиш върху една земя (чужда) - земеделска, чудна Земя, не Земя, а Земище и ти се иска да е твоя и да я работиш, но няма да ти я дадат тези, които са я "получили" под една или друга форма - оземлени, комунисти в поземлените комисии и разни червени "бизнесмени" (те са виновни само за това, че на 10 ноември имаше хиляди още живи "селяни" в градовете, които искаха да работят земята си, а не получиха толкова и това, което бащите им са имали, за 30 години отказаха хората ни от труда и Земята ни, за това да са проклети комунягите и прехода им). Та, от мозъка ми се откъсна една мисъл - как тези животни, които си описал са завиждали на хората - имотни и трудолюбиви селяни, как са мислили да им откраднат имането и са го направили с долната си "колективизация" и как роднините ми са умирали от сърдечен удар, като са ги обезземлявали и били вуйчовците ми, умрели на по 50 години от рак... за 20 години комунизъм... та, извинявай, но ще им тегля една ... на ум на тези изроди и нека Бог ГИ НАКАЖЕ, както прецени. Амин.
цитирай
15. batogo - Излишно е да обясняваш на червените бездуховни мекерета каквото и да било, Мартине!
21.11.2023 11:35
Това е все едно да наливаш вода в решето...
Чест и почитания за постинга и Истината, която се съдържа в него, приятелю!
цитирай
16. nkf - Да- ще помълчим и ще се поклоним пред ...
05.02 23:23
shtaparov написа:
Да- ще помълчим и ще се поклоним пред паметта им!...

Да, така трябва!
цитирай
17. nkf - Сашо Сладура е бил откровен свод...
05.02 23:52
vladtepes написа:
Сашо Сладура е бил откровен сводник, има дори доказани случаи на склоняване на непълнолетни към проституция. Това, че е въдворен в лагер вместо да бъде съден по Наказателен кодекс не го прави невинен.

Абсолютна комунистическа лъжа, от най-долнопробните. Класика в комунистическия жанр, жертвите да бъдат очерняни и да имсе лепват позорни петна в биографиите. Забелязал съм, че ти си ниско интелигентен, което е простимо, но сега виждам, че си аморален.
цитирай
18. nkf - Убийствата в Ястребино са извър...
05.02 23:53
vladtepes написа:
Убийствата в Ястребино са извършени от редовна армия, командвана от подпоручик Йорданов. За 12 убити отговорността е изцяло негова - няма заповед от по-високо ниво.

Поредна комунистическа лъжа. Отдавна е доказано, документално и със свидетели, че убийците на децата са именно партизаните, а не българската войска.
цитирай
19. nkf - gardener, Ще ти отговоря така: Ние ...
05.02 23:57
gardener, Ще ти отговоря така: Ние не сме разделени, понеже другарите никога не са били част от това НИЕ. Те ненавиждат България и всичко българско, ненавиждат всичко, което е различно от тяхното дефектно ДНК. Никога няма да бъдем с тях от една и съща страна на барикадата.
цитирай
20. bojil - Taка е- подкрепям!
09.03 19:29
Taка е- подкрепям!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: nkf
Категория: Политика
Прочетен: 2545025
Постинги: 394
Коментари: 3811
Гласове: 20236
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930